Bofors-VLH 18/2
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Bofors-VLH 18/2
YEEEEEEIHA!!
Bara ös nu!! ÖS ÖS ÖS!!
Få Katterna ur balans (Mjaouuuuuuw) ..
Bara ös nu!! ÖS ÖS ÖS!!
Få Katterna ur balans (Mjaouuuuuuw) ..
Tingsryd nu 3-0
Fortfarande ingen bild! Så trött man blir!

majjen - Skicka över ett mail till dom. Dom är nog medvetna om problemet och kommer ge dig ersättning för denna matchen. Antingen skickar dom tillbaka pengarna när du betalade, alternativt får ni en gratis värdekod till nästkommande match.
Jag borde fan få livslångt abonnemang på den jävla skitsidan snart, så många matcher jag köpt och fått sitta i teefon med deras jävla skitsupport....
Visst det har aldrig varit problem att få pengar tillbaka men så här ska det inte få gå till 

Växjö: Europas Orangeaste Stad
FEM - 0 i Tingsryd 

Last edited by IceWOMEN on 18 February 2011, 20:14, edited 1 time in total.
Det jag inte fattar är att det fungerar för vissa men inte för andra!? Fungerar det på Poseidon borde det funka hos mig med, sitter på 25-25 fiber
HATA VIASAT!!!

HATA VIASAT!!!
Men va irriterandeKalleB wrote:Det jag inte fattar är att det fungerar för vissa men inte för andra!? Fungerar det på Poseidon borde det funka hos mig med, sitter på 25-25 fiber![]()
HATA VIASAT!!!
Testa i andra webläsare fungerar inte heller?
Tingsryd: Vafan har hänt???
Tingsryd: Vafan har hänt???
Kalle B testa ta bort cookies, och som Ericsson sa testa annan webläsare.
LINDER LINDER LINDER! Det bästa han gjort detta året 

KUNGLIGT!!!!!!! LINDER!!! där steg han i mina ögon xD fan vad han slogs haha
haka pele perkele!
Färdigspelat för Linder och en boforsspelare efter, som speakern uttryckte det, en riktig NHL-fight
Vet inte om detta är samma sorts problem men nämner det ändå.
När jag köper matcher på S24 måste jag starta om datorn, annars kan jag inte se den.
När jag köper matcher på S24 måste jag starta om datorn, annars kan jag inte se den.

Växjö Lakers, vinner mot alla!
VoD fungerar fortfarande inte? Så hur ser ni matchen??
Har testat croome och explorer funkar inte på nån. Varför ska man behöva ladda ner mozilla om det inte med klartext står att man ska använda sig av det?Stan wrote:Kalle B testa ta bort cookies, och som Ericsson sa testa annan webläsare.
Jag snålar i dag och lyssnar på sportradionnature wrote:VoD fungerar fortfarande inte? Så hur ser ni matchen??
http://sverigesradio.se/radiosporten/
Oskarshamn 1-1
-
- c/o LL´s Forum
Inte för att va gnällig men måste ni tjata om andra matcher i VLH:s matchtrådar? Det finns andra trådar för just andra matcher.
Den som inte sjunger är taifare!!!
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Det kan man säga, bofors spelaren hade inte mycket att hämta där
Men de bad om det efter att de tagit timeout! Han slog lite på alsenfelt sen höll de lite i varandra sen rök Linders handskar 

Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Ok då.. Ska ge fan i o snacka om andra matcher i denna tråd då.. 

HORVIASAT!!!! Satenshelvetespiss!!!!!!!!!!!!!
Jag kör alltid S24. Har inga som helst problem hemifrån, har telias 24mbit. Har inte kört fast en ända gång idag än. Tycker S24 brukar ha bättre bild också än ViasatOndemand.KalleB wrote:Det jag inte fattar är att det fungerar för vissa men inte för andra!? Fungerar det på Poseidon borde det funka hos mig med, sitter på 25-25 fiber![]()
HATA VIASAT!!!
Vet inte om nån har kommenterat Markussons boarding. Pinsamt för svensk hockey att man tar sådana utvisningar, helt otroligt. Troligtvis gör tacklingen ont, tar väl illa, men va faan håller svensk domarkår på med. Bara för att han ligger kvar och får ont så får man det till en utvisning. Ser fruktansvärt pinsamt ut när man ser reprisen, när Markusson kommer glidande mot honom.
Det var faktiskt Boforsaren som kastade handskarna först. När Linder såg det, kastade han sina med.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Men Linder var nog ganska sugen han med
Håller med om Markussons tackling helt otroligt att han åker ut, det är vad man kan kalla att inte palla för trycket, suck! dessutom spelade han som åkte på tacklingen i andra perioden 

Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Markussons utvisning som vanligt från en linjeman
hatten av för Tom Linder!

hatten av för Tom Linder!
Vem står egentligen? På swehockey står det Oscar men radioreportern har hyllat Krizan flera gångersteve_saviano_theking wrote:Det kan man säga, bofors spelaren hade inte mycket att hämta därMen de bad om det efter att de tagit timeout! Han slog lite på alsenfelt sen höll de lite i varandra sen rök Linders handskar

- steve_saviano_theking
- Forumproffs
0-3 nu! 

IceWOMEN wrote:Vem står egentligen? På swehockey står det Oscar men radioreportern har hyllat Krizan flera gångersteve_saviano_theking wrote:Det kan man säga, bofors spelaren hade inte mycket att hämta därMen de bad om det efter att de tagit timeout! Han slog lite på alsenfelt sen höll de lite i varandra sen rök Linders handskar
Ok, ska man bli trött eller trött på Sveriges Radio