Fast om någon tänker lägga ner tid på att redigera ihop en film så är 10 bilder per sekund alldeles för lite.
Det skulle funka om man kanske tar 10 bilder per dag men inte alla bilder på en dag när man ska redigera ihop allt tillsammans.
Filmen skulle bli alldeles för lång!
666 människor är helt lamslagna och sitter gråtande och trycker F5 i väntan på att webcamen ska hoppa igång igen!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
tror ni man kommer utöka till dom 6000 platserna (eller vad det var..?) ganska omgående. eller väntar man tills laget når es? och gör man det ens då..?
Beror nog helt och hållet på hur efterfrågan av biljetter kommer se ut. Finns ju absolut ingen anledning att utöka om man tex kommer ha ett snitt på 3500 per match.
Jag skulle hellre spela i en fullsatt hall som HV, än som i Malmö där det ekar för tillfället.. Och de lär inte heller bli fullsatt där någon gång denna säsongen.
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
Ja, vad fasen hade ni väntat när byggherren är från Ljungby Kommun... de jinxar bygget till den milda grad att det blir natt dygnet runt...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
AndersL, nu ser du själv vad som händer när inte jag är där. Ligger hemma nu ett par dar, nyopererad. Skall det vara så djävla svårt för någon annan att ta lite egna initiativ, men det är ju Onsdag imorgon, då måste ju Alfax gå sin runda runt Växjösjön med dom andra pensionärerna, och någon annan som tar tag i det finns ju inte.
Är tillbaka nästa vecka och då skall det ta*mefan bli fart igen.
Last edited by Piggelin on 7 December 2010, 16:33, edited 1 time in total.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Piggelin wrote:AndersL, nu ser du själv vad som händer när inte jag är där. Ligger hemma nu ett par dar, nyopererad. Skall det vara så djävla svårt för någon annan att ta lite egna initiativ, men det är ju Onsdag imorgon, då måste ju Alfax gå sin runda runt Växjösjön med dom andra pensionärerna, och någon annan som tar tag i det finns ju inte.
Är tillbaka nästa vecka och då skall det ta*mefan bli fart igen.
Alfax, jag trodde det var onsdag idag eftersom du inte har visat dig på bygget.
Svartenbrandt, ta med dig Buck och en låda stålspik också, för han skulle ju spika ihop takstolarna.
markera pelare,dra den på plats och dubbelklick,sedan klicka på alfax och förstora förminska förstora igen sedan dra en balk på plats!tänk vad snabbt arenan vore på plats!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
På griffel säger man att Lagans Bygg tror att nån skopa har dragit av ledningen upp till cammen. Frågan är ju i så fall vad maskinen gjorde kl 1.10 på natten??
Varför det är så svårt att få igång skiten har jag inte fått svar på??
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Klonis wrote:Polisen har säkrat vissa spår på platsen
Traktorspår i snön,Halmströ,En halväten räkmacka,och en uppochnervänd hockeytabell
Jag tror jag är nära lösningen:
Traktorspår kan man SOPA igen, Halmströ måste vara nån IDIOT som har lagt ut, Räkmacka äter ju varenda BONNJÄVEL, Uppochnervänd tabell ????????.
Det var det här med ditt och mitt igen. Men har man inte fått en normal uppfostran så är det svårt. Sen är det väl bara skadade idioter som snor saker som inte går att använda eller omsätta. Undrar om det var en sån där kamera med GPS-sändare i också..
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.