Andra lags Silly Season
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Andra lags Silly Season
Reaktorläckage är inte att leka med!
Gråhns är en riktigt bra center med AS mått mätt... Han har varit grym för IKO i både PP och BP. En spelare som jag själv hoppades på under Silly Season när det ryktades om att han skulle spela i AS denna säsongen. Nu är det tydligen "personliga skäl" som gör att han lämnar IKO. Synd för dom, lycka för nästa sportchef som värvar honom.
(Och JA, jag hoppas Evert ringer honom
)
(Och JA, jag hoppas Evert ringer honom

Once a laker, always a laker!
Gråhns har visst doppat veken i fel ljusstake 

Ajdå! Inte utan att man undrar vems? 

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Töjf nästa med andra ord. 

"Var dig själv, det finns redan så många andra"
-
- Forumproffs
Å nu är han klar för Leksand. http://www.hockeysverige.se/news_show.html?id=11022937
Vilken soppa detta blev nu
Vilken soppa detta blev nu

BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Jisses, men det är ett tillskott att räkna med, för deras del.
Man förstår de Ik supportrar som är lite förbannade idag
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Tycker fjanten Salo och Leksands agerande är under all jävla kritik. Hade motsvarande hänt oss så..ja, jag stannar där.
Jag har en känsla av att vi får anledning att kommentera Salo mer under säsongen, karln verkar ha total avsaknad av moral. Kommer framöver att njuta ännu mer av att krossa det jävla låtsaslaget.
Jag har en känsla av att vi får anledning att kommentera Salo mer under säsongen, karln verkar ha total avsaknad av moral. Kommer framöver att njuta ännu mer av att krossa det jävla låtsaslaget.

Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
ja, det är oerhört lågt gjort.
även om jag har mycket lite till övers för IKO kan jag inte annat än att lida med dom när sånt här händer.
även om jag har mycket lite till övers för IKO kan jag inte annat än att lida med dom när sånt här händer.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jaha...detta kunde man nästan räkna ut med röven och en kritbit! Jag undrar vilken nästa spelare blir som han snor från IKO! Jag håller med föregående talare: jag lider med IKO!
Hockeyfantast
När det gäller Leksandsfjollorna kan man vänta sig vad som helst.
Hoppas att både Lakers och Oskarshamn kör över dem i möterna mot dem.Undrar om sportchefen våga följa med till matchen i O-hamn.
Hoppas att både Lakers och Oskarshamn kör över dem i möterna mot dem.Undrar om sportchefen våga följa med till matchen i O-hamn.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Jösses vilka trevliga ord från lökarna, har precis i nuet ändrat uppfattning, men som ik supporter skäms jag över hur styrelsen gått med på allt, eller varit såini helvetes naiva och blivit lurade, hoppas verkligen Horan Salo kommer med när knätofsarna ner, och hoppas verkligen att Växjö krossar dom
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Riktigt Jävla lågt!!!
att ha en sportchef som inte vill vara kvar och vill vidare i sin så kallade " Utveckling " visst fine det är okej
Men att göra som Gråhns gör att lämna klubben med personliga skäl för att sedan bara några dagar senare skriva på för leksands fjantarna, det är för fan riktigt jävla lågt gjort !!!
Tycker verkligen synd om Oskarshamn! när hockeyn för en gångs skull lever i byn så kommer de massa idioter och förstör det !!!
Jävla tråkigt !
Kan knappt sätta mej in i den situationen om våran egen evert hade gjort samma sak och plockat med sig spelare efter spelare.... Helvete asså. nä fy fan de e tråkigt !!
SALO ÄR EN SOPA OCH KOMMER ALLTID FÖRBLI EN !
att ha en sportchef som inte vill vara kvar och vill vidare i sin så kallade " Utveckling " visst fine det är okej
Men att göra som Gråhns gör att lämna klubben med personliga skäl för att sedan bara några dagar senare skriva på för leksands fjantarna, det är för fan riktigt jävla lågt gjort !!!
Tycker verkligen synd om Oskarshamn! när hockeyn för en gångs skull lever i byn så kommer de massa idioter och förstör det !!!
Jävla tråkigt !
Kan knappt sätta mej in i den situationen om våran egen evert hade gjort samma sak och plockat med sig spelare efter spelare.... Helvete asså. nä fy fan de e tråkigt !!
SALO ÄR EN SOPA OCH KOMMER ALLTID FÖRBLI EN !
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Undra vad det där med personliga själ handlade om egentligen..
Enligt rykten ska han ha haft lite för trevligt med en annan spelares fru, och därefter skulle tydligen flera andra spelare ha lämnat klubben om han själv inte gjorde det. Undra hur mycket sanning som ligger i detta?
Enligt rykten ska han ha haft lite för trevligt med en annan spelares fru, och därefter skulle tydligen flera andra spelare ha lämnat klubben om han själv inte gjorde det. Undra hur mycket sanning som ligger i detta?
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
-
eller så ville han bara göra en snygg övergång ??? . . . . . . . .
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
ni iko-fans här,blir ni glada om vi råkar tvåla till Leksand på lördag? 
kan förresten inte det personliga skälet varit att en viss sportchef och en viss spelare hade en affär vilken skulle blivit svår att hålla vid liv om det blivit jobbigt pendelavstånd?

kan förresten inte det personliga skälet varit att en viss sportchef och en viss spelare hade en affär vilken skulle blivit svår att hålla vid liv om det blivit jobbigt pendelavstånd?

Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Ja den var ju verkligen snygg haha
Öhh ehh jag behöver bryta kontraktet nu av personliga skäl...
Casching! Leksands nästa.
Men det är ju klart OM det skulle vara så att han pippat lagkamratens fruga så kan det ju bli en aning obekvämt på träningarna framöver
Men man får väl ta ryktena med en skopa salt eller två
Öhh ehh jag behöver bryta kontraktet nu av personliga skäl...
Casching! Leksands nästa.
Men det är ju klart OM det skulle vara så att han pippat lagkamratens fruga så kan det ju bli en aning obekvämt på träningarna framöver

Men man får väl ta ryktena med en skopa salt eller två

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Tror det är sanning angående Gråhns som varit ute på vift i fel sovrum. Och är det så är det totalt ohållbart att stanna i den klubben med sin lag"kamrat"..... Sen att han dyker upp i Leksand är väl inte så konstigt med tanke på att rykterna säger att Salo pungar hans lön från sitt egna konto.
Men som sagt lider även jag med IKO! Ska bli skoj att se när Leksand kommer till reaktorn
Men som sagt lider även jag med IKO! Ska bli skoj att se när Leksand kommer till reaktorn

Once a laker, always a laker!
ja, det stämmer att han varit i fel sovrum..
Måste vara perfekt för lagsamanhållningen i ett lag
Måste vara perfekt för lagsamanhållningen i ett lag

Snart nära dig...en ny hall
Om han nu har gäst spelat i någons sovrum, så var det väl någon mer där som gillade hans gästspel.
Eller gjorde han gästspelet på egen hand?
Kanske det var det som var det personliga skälet! 

Eller gjorde han gästspelet på egen hand?

LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Hörde idag att det var lammkött han var hos, en betydligt yngre spelares tjej rörde det sig om.
runt 20 sägs det väl?
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Stämmer rätt bra det. Ska tydligen ha handlat om Anton Perssons "flickvänn". Då Anton själv är 21 bör hon rimligtvis vara i närheten av det också. Så ja, det blir väl rimligtvis lammkött 

[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
-
- Forumdemon
Örebro värvar en kanadensare på try-out och lånar en back från Djurgården! båda spelar Imorgon.
http://www.orebrohockey.se/News.asp?NewsId=382
http://www.orebrohockey.se/News.asp?NewsId=382
"fest med lakers lakejer;)"
Inte kanadensaren han anläder om en vecka.
-
- Forumdemon
Är Fahlander inte riktigt nöjd ännu. Hmmm... det kan vara farligt att köpa mitt i säsongen om man sitter på ett homogent lag som trivs tillsammans. Såvida det inte ä skador som spökar.
-
- Forumdemon
Lammkött? 20 år? För dig kanske. Gråhns däremot är bara 28. Sett ur det perspektivet är det väl ett helt legitimt ligg.alfax wrote:Hörde idag att det var lammkött han var hos, en betydligt yngre spelares tjej rörde det sig om.
Vad Leksand håller på med kan man fan undra. Upplever man tristess i Dalarna nu när de övriga snepipparna försvunnit från föreningen? Saknar man karaktärer som kan röra om lite i "grytorna"?
Snacka om att Gråhns har en skön psykning vid nästa möte .
" hur mår tjejen nuförtiden?"
"min var tydligen MYCKET större än din "

" hur mår tjejen nuförtiden?"
"min var tydligen MYCKET större än din "

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
man kan kalla det lite infekterat 

Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Björklöven har landat vår Peter Tsimikalis!
mm, jag såg också det.
Enligt deras hemsida (såsom jag själv tyder det) så ryckte man i honom redan innan Västerås...
Kul för honom i alla fall att han hittar en ny klubb, som jag förstod det så skulle han inte kunnat spela resten av säsongen efter skadan i Västerås!? I could be wrong
http://site.bjorkloven.com/index.php/co ... -Lven.html
Enligt deras hemsida (såsom jag själv tyder det) så ryckte man i honom redan innan Västerås...
Kul för honom i alla fall att han hittar en ny klubb, som jag förstod det så skulle han inte kunnat spela resten av säsongen efter skadan i Västerås!? I could be wrong

http://site.bjorkloven.com/index.php/co ... -Lven.html
Thats Mr. Ratscore to you..!
-
mark " in da park " Owya Lånas ut till Borås
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)