hot
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
hot
I kretsarna kring IKO är dom kända för att va helt rökta, det är inte ni. Och även om det har florerat en del rykten om er under silly season så är dom ryktena ingenting i jämförelse mot det som reaktorbarnen gör sig kända för. Så resonerade jag fram tills det blev känt att nåt miffat lakritstroll har gått & mordhotat världens goaste Jonny Ågren. Hur fan kan man!? Om det är spelstilen ni hänger upp er på så kan jag meddela att det finns busar i Lakers också - och samtliga spelare i Bofors är det dom också. Kan inte komma på nåt annat (än spelstilen) som man kan hänga upp sig på hos Ågren. Och busar finns det som sagt i Lakers också.
Nä men nu får ni ge er. Bara för att något jävlar miffo varit inne och klottrat hot i eran gästbok så betyder ju inte det att alla i växjö och springer omkring med puffror och jagar Johnny.
Hade det varit någon av våra och vi känt till personen så skulle han inte vara kvar länge i våran förening. Det är ju inte så att det är resultatet av ett styrelsebeslut så sluta komma in här och klaga på oss angående detta. Vi tycker det är lika galet som ni.
:machinegun:
Hade det varit någon av våra och vi känt till personen så skulle han inte vara kvar länge i våran förening. Det är ju inte så att det är resultatet av ett styrelsebeslut så sluta komma in här och klaga på oss angående detta. Vi tycker det är lika galet som ni.
:machinegun:
Jag tyckte att Oskarshamn hade trevliga supportrar när de var i Lakerdome och att det var det bästa laget som hitills varit här i allsvenskan tror jag många håller med mig om ....sen att Ni gör en jätteaffär om hotet, mot hela Lakers,det bevisaren en hel del om Er.För att förtydliga mej så tar jag helt avstånd från det som skett och i SMP idag uttalar sig Lakers-ledningen, får de tag i honom är han avstängd från Lakerdome .Sluta nu med att beskylla hela Lakers för det som skett det bevisar bara en sak om Ni fortsätter.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Re: hot
Det var en skön anklagelse till alla som skriver härbroadway wrote:I kretsarna kring IKO är dom kända för att va helt rökta, det är inte ni. Och även om det har florerat en del rykten om er under silly season så är dom ryktena ingenting i jämförelse mot det som reaktorbarnen gör sig kända för. Så resonerade jag fram tills det blev känt att nåt miffat lakritstroll har gått & mordhotat världens goaste Jonny Ågren. Hur fan kan man!? Om det är spelstilen ni hänger upp er på så kan jag meddela att det finns busar i Lakers också - och samtliga spelare i Bofors är det dom också. Kan inte komma på nåt annat (än spelstilen) som man kan hänga upp sig på hos Ågren. Och busar finns det som sagt i Lakers också.
Lägg ner för fan, det är ju patetiskt det du håller på med!broadway wrote:I kretsarna kring IKO är dom kända för att va helt rökta, det är inte ni. Och även om det har florerat en del rykten om er under silly season så är dom ryktena ingenting i jämförelse mot det som reaktorbarnen gör sig kända för. Så resonerade jag fram tills det blev känt att nåt miffat lakritstroll har gått & mordhotat världens goaste Jonny Ågren. Hur fan kan man!? Om det är spelstilen ni hänger upp er på så kan jag meddela att det finns busar i Lakers också - och samtliga spelare i Bofors är det dom också. Kan inte komma på nåt annat (än spelstilen) som man kan hänga upp sig på hos Ågren. Och busar finns det som sagt i Lakers också.
Vad fan har du för belägg överhuvudtaget?
Det kan ju vara vem fan som helst som det sk "hotet" till Ågren, lägg ner! Det behöver ju definitivt inte vara någon med anknytning till Lakers överhuvudtaget.
Finns det ingen som läst det som kan berätta vad det stod?
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Frågan är vem som är patetisk egtl.. kanske tom var du som hotade honom eftersom du reagerar så starkt. Alla vet att det var en lakej, det kan ni inte komma ifrånLägg ner för fan, det är ju patetiskt det du håller på med!
Det kan ju vara vem fan som helst som det sk "hotet" till Ågren, lägg ner! Det behöver ju definitivt inte vara någon med anknytning till Lakers överhuvudtaget.
/T5!!
Tja om man gillar blodiga fighter, mordhot & glåpord så kan nog även jag tycka om reaktorbarnenalfax wrote:Jag tyckte att Oskarshamn hade trevliga supportrar när de var i Lakerdome och att det var det bästa laget som hitills varit här i allsvenskan tror jag många håller med mig om ....sen att Ni gör en jätteaffär om hotet, mot hela Lakers,det bevisaren en hel del om Er.För att förtydliga mej så tar jag helt avstånd från det som skett och i SMP idag uttalar sig Lakers-ledningen, får de tag i honom är han avstängd från Lakerdome .Sluta nu med att beskylla hela Lakers för det som skett det bevisar bara en sak om Ni fortsätter.
Ursäkta mej, men "Växjöbo" och "Lakej" är inte riktigt samma grej.broadway wrote:. Alla vet att det var en lakej, det kan ni inte komma ifrån
Lakers Lakejer är en supporterförening. Vi har runt 400 medlemmar, medans snittet på matcherna är drygt 2600. de FLESTA som kollar på lakers är INTE Lakejer.
Låt kommunens datakillar och polisen kolla lite mer på det. Det torde inte vara svårt att åtminstone se VARIFRÅN det kom. Att sen hitta VEM som postat det kanske inte är så lätt.
tils dess leder det ingenvart att smutskasta varann.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
broadway wrote:Frågan är vem som är patetisk egtl.. kanske tom var du som hotade honom eftersom du reagerar så starkt. Alla vet att det var en lakej, det kan ni inte komma ifrånLägg ner för fan, det är ju patetiskt det du håller på med!
/T5!!
Ja, det tror fan att jag reagerar när du kommer med helt befängda anklagelser. Jag tycker att du ska passa dig med dina insuniationer om vem den skyldiga är, förtal är förbannat allvarligt!!
Så bit dig i tungan....

/T5!!
Last edited by C70T5 on 18 October 2003, 12:16, edited 1 time in total.
Efter att varit inne på Nybros klotterplank så är väl glåporden mellan Er och IKO ömsesidiga och jag såg inget blod när vi mötte Oskarshamn och inte hade de taktiken att ge sig på målvakten i alla lägen heller.Och anklaga inte att det var en lakej när du inte har något som helst bevis.Det är en ALLVARLIG anklagelse Du kommer med ska Du veta.
Last edited by alfax on 18 October 2003, 12:19, edited 1 time in total.
Vaddå förtal!? Vet ju för fan inte ens vem personen är! Och, har du bett dom andra som skrev om det att lägga ner? Vaaaah!?Ja, det tror fan att jag reagerar när du kommer med helt befängda anklagelser. Jag tycker att du ska passa dig med dina insuniationer om vem den skyldiga är, förtal är förbannat allvarligt!!
![]()
![]()
![]()
![]()
/T5!!
Det är ju rätt uppenbart att det är nån som håller på Lakers, som kanske är med i klacken, kanske inte. Varför just innan matchen liksom?
Och sen Lakers, kom med nånting eget. T.o.m forumet är ju plagierat
Nu förstår jag vad du är för människa ,du har skrivit att det var en Lakej och det kommer Du INTE ifrån ,sedan när dina argument tryter så ger du dig på att forumet är ett plagiat också,vi ska vara evigt tacksamma för att det inte är ett plagiat av Nybros i varje fall.
Last edited by alfax on 18 October 2003, 12:25, edited 1 time in total.
Ha, ha, ha, ha!broadway wrote:Vaddå förtal!? Vet ju för fan inte ens vem personen är! Och, har du bett dom andra som skrev om det att lägga ner? Vaaaah!?Ja, det tror fan att jag reagerar när du kommer med helt befängda anklagelser. Jag tycker att du ska passa dig med dina insuniationer om vem den skyldiga är, förtal är förbannat allvarligt!!
![]()
![]()
![]()
![]()
/T5!!
Det är ju rätt uppenbart att det är nån som håller på Lakers, som kanske är med i klacken, kanske inte. Varför just innan matchen liksom?
Och sen Lakers, kom med nånting eget. T.o.m forumet är ju plagierat
Ja satan i gatan, du är nog den trögaste och mest skenheliga människa som jag sett diskutera på ett forum. Hoppas bara att inte alla i er supporterklubb har en sandlådenivå som du.
Man kan ju inte direkt säga att du gör bra reklam för er sk. supporterklubb.
Hur kan man döpa en debattsida till "klotterplanket"?
Men som sagt, det är lite dagisaccent på det!
Hej På Dig!
Förresten, hälsa kaffe Gunnar!
/T5!!