Svårt att diskutera då artikeln inte säger något om vad det beror på, men ändå som du säger, det krävs ändå lite stake att stänga av en av lagets bästa spelare.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
Knappast han den artikeln handlar om..vad jag förstått går ryktena mer på festa-teorin. Han är väl inte den mest ordentliga teamplayern kanske om man får tro dom som säger sig veta.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
När det gäller Conny har ALLA rykten redan florerat i åratal.
Så här skrev jag efter vår förlust borta 100125 där Strömberg hade lekstuga:
Varanen wrote:Jag önskar jag vore Conny Strömberg, och då menar jag inte bara som hockeyspelare. Killen har alltid gjort som han velat, spottat vem han känt för i ansiktet, tränat/arbetat som han för tillfället tyckt passat sig och rönt framgång hela tiden. Från och med nu byter jag mitt nick till Mr Conny Badasspimp. Våra killar gick på streetan åt honom ikväll. Hoppas de fick behålla lite fickpengar i alla fall.
"har väldigt bra inblick i örebro hockey och jag kan för en gång för alla dementera, det är INTE Conny som har misshandlat någon utan det som har hänt det är den incidenten med alkohol som skrivits här, plus att conny vid några tillfällen kommit både fortfarande full och bakfull till träningar, där har ni vad som har hänt!"