tajf hemma
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
tajf hemma
Tack alla ni som sjöng. Grymt tryck ibland. Gåshuds varning. Några dippar ibland. Men på det stora hela kanon.
Dagens minus till tajf klacken. samt alla muppar på västra stå som inte sjöng idag. Ses på lördag
Ps grymt tifo idag
Dagens minus till tajf klacken. samt alla muppar på västra stå som inte sjöng idag. Ses på lördag
Ps grymt tifo idag
I always tell the truth, even when i lie
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Creds till alla som ordnade med tifo - fantastiskt snygg banderoll!!
Jag stod lite lång åt vänster i klacken, på den sidan kändes det som att ingen ville sjunga. Kände mig dum till en början, var bara jag och några till i sällskapet som sjöng, men till slut så sket jag i vilket och förstörde rösten ytterligare något
annars, grymt bra ljud, bra klackledare, underbar stämning!!
Tack för en minnesvärd kväll!
P.S.
Vad hände med allt snack från motståndarhåll om att "Det har hänt saker på tio år" och "Vi ska nog visa er och sjunga ut er i er lada" ??
STORT minus till bortaklacken
D.S.[/b]
Jag stod lite lång åt vänster i klacken, på den sidan kändes det som att ingen ville sjunga. Kände mig dum till en början, var bara jag och några till i sällskapet som sjöng, men till slut så sket jag i vilket och förstörde rösten ytterligare något

annars, grymt bra ljud, bra klackledare, underbar stämning!!
Tack för en minnesvärd kväll!

P.S.
Vad hände med allt snack från motståndarhåll om att "Det har hänt saker på tio år" och "Vi ska nog visa er och sjunga ut er i er lada" ??
STORT minus till bortaklacken

D.S.[/b]
Thats Mr. Ratscore to you..!
-
- c/o LL´s Forum
Eddan, du får hemskt gärna komma med förslag på vad som är ett snyggt tifo. Tänk oxå på vad saker och ting kostar och hur det ska kunna genomföras i den befintliga hallen, där vi är väldigt bakbundna...eddan wrote:Galet snyggt?
Då har ni inte sett många tifon som är snygga
Hade förväntat mig bättre tifo speciellt mot taif och sen första matchen i seriem!
Detta gäller samtliga lakejer!
Pm tack!

-
- c/o LL´s Forum
Jadu Eddan såhär gör vi för att få folk att få upp ögonen för vårt sätt att supporta vårat lag.eddan wrote:Galet snyggt?
Då har ni inte sett många tifon som är snygga
Hade förväntat mig bättre tifo speciellt mot taif och sen första matchen i seriem!
Att banka folk röda,gula och blå är ditt sätt, så jag tror att vi fortsätter på våran linje.
-
- c/o LL´s Forum
Re: Loggan
Såg den utifrån nånstans, vet inte om det var på youtube på nån hockeysida.hagawaga wrote:Hej!
Gillade verkligen clownloggan även om jag bara såg den innifrån!
Jävligt cool!
Finns det möjlighet att få tag på den digitalt?
Såg GRYMT ut iaf!!
-
- c/o LL´s Forum
Fast jag tror vi kan utveckla hela grejen till något MYCKET större. Kolla in det här!
Kolla in clownen, och lyssna på hela låten!
http://www.youtube.com/watch?v=JdmjlwbQ ... 1&index=69
Föreställ er detta, och stora delar av klacken målar och klär ut sig till clowner som dessa:
http://www.youtube.com/watch?v=tSlg6qaxxsQner!

Kolla in clownen, och lyssna på hela låten!
http://www.youtube.com/watch?v=JdmjlwbQ ... 1&index=69
Föreställ er detta, och stora delar av klacken målar och klär ut sig till clowner som dessa:
http://www.youtube.com/watch?v=tSlg6qaxxsQner!

-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Ni som klagar på klacksektionen, vad gör ni själva för insatser för att det skall bli bättre?
Titta på dom övriga arenorna så får ni se vad dom åstadkommer, inte mycket.
Jag tycker Lakers klacksektion gör ett kanonjobb, plus att vi har lite folk ute i bygderna innan matcherna.
Titta på dom övriga arenorna så får ni se vad dom åstadkommer, inte mycket.
Jag tycker Lakers klacksektion gör ett kanonjobb, plus att vi har lite folk ute i bygderna innan matcherna.

Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
KalleB, måhända är det ingen "banderoll"KalleB wrote:Vadå banderoll? Det är en bild, ingenting man hängt upp i en ishall. Fattar inte vart du vill kommaLakershjärta71 wrote:Som sagt, det går att utveckla..
Ta inte illa upp nu, men banderollen ovan i länken får ju vår banderoll att se rätt mesig ut.

Till övriga, om ekonomin tillåter i framtiden skulle man kunna eftersträva bildens utseende i länken. Finns inte ekonomin, FINE!
Kan vi behålla det vi redan har, så är jag bara nöjd.