En liten fråga bara, om jag betalar in medlemsavgiften ikväll kommer jag då in på Poseidon imorgon?
Premiären, Lakers-Tajf
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Premiären, Lakers-Tajf
Äntligen, äntligen börjar det!
En liten fråga bara, om jag betalar in medlemsavgiften ikväll kommer jag då in på Poseidon imorgon?
En liten fråga bara, om jag betalar in medlemsavgiften ikväll kommer jag då in på Poseidon imorgon?
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
-
Coffe #800
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Posts: 10695
- Joined: 9 November 2004, 15:56
- Location: Växjö Stad
Självklart kommer det vara öppet imorgon! Från ca 16.15
Du kan betala in det samma dag om det är så! Bara du tar ett kvitto på detta ( om du betalar via internet )
Vill man komma efter matchen så går det utmärkt att betala vid infosisken på matchen imorgon!!
alla till poseidon!!
Du kan betala in det samma dag om det är så! Bara du tar ett kvitto på detta ( om du betalar via internet )
Vill man komma efter matchen så går det utmärkt att betala vid infosisken på matchen imorgon!!
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Nu är det ju så jävla dumt att jag inte har någon skrivare hemmaCoffe #800 wrote:Självklart kommer det vara öppet imorgon! Från ca 16.15
Du kan betala in det samma dag om det är så! Bara du tar ett kvitto på detta ( om du betalar via internet )
Vill man komma efter matchen så går det utmärkt att betala vid infosisken på matchen imorgon!!alla till poseidon!!
Hur lösa på bästa sätt då Coffe?
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
Skicka ett mail till Putte och förklara läget
kassor@lakerslakejer.com
kassor@lakerslakejer.com
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Tack, slängde iväg ett mail nyssKlonis wrote:Skicka ett mail till Putte och förklara läget
kassor@lakerslakejer.com
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
Sälvklart är Poseidon öppet imorgon!Malul wrote:Väsentlig fråga!:)
Poseidon,kan det tänkas vara öppet imorgon?Jag menar det kan bli en kul match
Från kl 16.15 är alla medlemmar 10/11 välkommna
www.lakerslakejer.com
där finns mycket nyttig info
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]