Tycker det är svårt att jämföra tränare, eftersom materialet dom har att jobba med alltid skiljer. Men framgång mäts till slut i poäng och placeringar och där är Janne i en egen division. Dock är det ju nu som Lakers förfogar över det bästa spelarmaterialet också. Sen skall vi inte glömma Fredrik Hellgren som jag förstått är omtyckt.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
JK är absolut störst på den här nivån. Sen tycker jag nog att alla tränare från 1997 har levererat på sitt sätt med det material de har haft tillgängligt. Kan väl tycka att det spel som Fagerwall införde, kanske inte var så tillfredställande att se på alltid. Lakers gick ju spikrakt uppåt i divisionerna fram till åtminstone div1.
Jag gillade L.Lindgren skarpt. Men är bara tvungen att rösta på Janne Karlsson. Hela hans koncept passar oss kanon, lite kaxig norrläning. Men kan samtidigt visa sin god/tjuriga sida! Och änsålänge känns det som om han lyckas få ut max av sina spelare
Analyser om vilken tränare man gissar skall få sparken först bevisar väl bara en sak. Han har inget intressant att blogga om. Är väl bättre han bloggar om sina frukostvanor eller när solen skall slockna.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Niles wrote:Analyser om vilken tränare man gissar skall få sparken först bevisar väl bara en sak. Han har inget intressant att blogga om. Är väl bättre han bloggar om sina frukostvanor eller när solen skall slockna.
Om sisådär 5 - 6 miljarder år. Då har den använt så stor del av bränslet i sitt inre att den genomgår dramatiska förändringar: först sväller den så mycket att den fyller ut rymden ungefär ut till jordbanan, och sedan kollapsar den till en liten så kallad vit dvärgstjärna som sedan svalnar av under årmiljonernas gång.
Men 5 miljarder år är en MYCKET lång tid: mer än en tredjedel av universums nuvarande ålder, och mer än tusen gånger så länge som djurarten människa alls har funnits.
=)
"Baywatch had a lot to with promoting world peace."
Alltså på ett sätt så har han ju rätt! Janne har lite mer press på sig i år, men å andra sidan så är Janne den bästa tränaren i Lakers historia så det ska krävas mycket för att han ska bli kickad!