Jag har aldrig sagt annat än att sponsorer är viktigt, men jag tycker alltjämnt att man ska knyta till sig stora sponsorer och inte en massa små. De mindre får nöja sig med sargreklam och reklam på övriga platser, men på representationslaget ska det kosta fan att ha med sin logga.
Jag har sagt att man ska bearbeta ICA både när det gäller reklam på tröjor och namnet på arenan.
Ser såååååå tråkigt ut men som PowerPLay skriver det finns inte utrymmet att sätta krav på sponsorerna idag, jag är övertygad att det kommer kosta betydligt mer att sätta namnet på tröjan när man går in i en ny arena.
Mindre reklam ingen Soares , Lundbohm eller Saviano ? Nej tack
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Niles wrote: Smälta in reklam är både visuellt svårt, och företagsprofilering utan att ens ha rätt färger i loggan rimmar väldigt illa (tänker på IFK Göteborg). Skulle jag aldrig godkänt om jag varit ansvarig på ICA.
.
Vet inte vilka tröjor du pratar om, men ICA´s logga är röd och på IFK´s tröja är den vit för att smälta in. Kanske tycker dom inte det spelar nån roll, men hade det handlat om att bygga ett nytt varumärke så..ja, du fattar själv.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Tröjan kändes ändå bättre sen när man fick se den live med spelare som har lite skydd osv.
Såg den mot oskarshamn igår, den är inte lika snygg som förra året men fortfarande snygg:)
Riktigt roligt om den säljs till er supportrar. Fulare tröja går nog inte att hitta. Gå omkring med tröja innehållandes små papperbitar med hundra olika företagsnamn på. Grattis till er!
Sköna_Gröna wrote:Riktigt roligt om den säljs till er supportrar. Fulare tröja går nog inte att hitta. Gå omkring med tröja innehållandes små papperbitar med hundra olika företagsnamn på. Grattis till er!
Den är ju ändå oerhört snygg om man jämför med den spygröna pressenningen med skosnören som ni draperat pensionärerna med. Rea på börjes
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Vet inte riktigt vilken färg din spya har, men min har en helt annan nyans.
Den nyansen jag talar om finns någonstans på er tröja är jag säker på, eftersom den innehåller en hel färgkarta. Säg en färg den inte innehåller?
Vet inte riktigt vilken färg din spya har, men min har en helt annan nyans.
Den nyansen jag talar om finns någonstans på er tröja är jag säker på, eftersom den innehåller en hel färgkarta. Säg en färg den inte innehåller?
Nu pratade jag inte om min spya eller din spya eller nåns annans spya, utom om generellt gröna spyor, som i vissa prikära situationer kan uppkomma och är inget skönt för varken ögat eller kroppen i övrigt. Den färgen pratar jag om, alltså SPYGRÖN!!! Och som Pedda så finurligt påpekar, så har vi inte just spygrön i våra tröjfärger!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det