Jag skulle gärna dragit ett par pilsner, fredagkväll och allt, men vi satsar stenhårt mot TEJF på onsdag istället.
Inget Poseidon imorgon?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Inget Poseidon imorgon?
Är inte Poseidon öppet imorgon innan matchen mot IKO?
Jag skulle gärna dragit ett par pilsner, fredagkväll och allt, men vi satsar stenhårt mot TEJF på onsdag istället.
Jag skulle gärna dragit ett par pilsner, fredagkväll och allt, men vi satsar stenhårt mot TEJF på onsdag istället.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!