Möjlighet att anmäla sig in i det sista, dvs till onsdag kl 15.00
Kom igen! Kommer ut information om morgondagen i nytt ämne inom kort
Stefan Paldan
Helt underbart med så många anmälda, var ett tag lite rädd att det skulle bli en flopp.. Men underbara stolta och riktiga supportrar ser till att det blir en folkfest istället...
500 personer är betydligt mer än vad jag hade trott. Man kan väl inte trott att det skulle komma 1500 personer till detta när det kostar 500 per person och 750 för företag?
På ett sätt håller jag med Erok som skrev det nånstans, att detta skulle ha varit en folkfest och inte ett något jippo..
Men vi som ska dit får säkert det kul som fan ikväll
Ja, det känns mycket bra och det är roligt att det fortsätter med försäljningen. Det är väl ett unikt tillfälle att få sitt namn förevigat på rätt plats.
Någon som får fram henriks bilder från Lakers framsida ang första spadtaget? Jag får inte upp dom, nåt knas med länken?
Det står "Websidan kan inte hittas".
Att du har kort stubin, det vet jag , men att du var så dålig på att förklara saker, där gjorde du mig riktigt besviken.
Ska jag ta bort mellanslaget efter sista "L"???
Sista ordet där L finns med är "ishall". Finns inget mellanslag mellan de L-en. Alltså finns det inget att ta bort.
Kan du vara så vänlig att vara lite mer tydlig?
Last edited by Lakershjärta71 on 6 May 2010, 13:08, edited 1 time in total.
Lakershjärta71 wrote:Att du har kort stubin, det vet jag , men att du var så dålig på att förklara saker, där gjorde du mig riktigt besviken.
Inte kort stubin. Kort tålamod när det gäller vissa personer. Det går faktiskt att tänka efter en eller flera gånger innan man (du) publicerar vilt. Det går oxå att försöka mecka lite själv innan man ber om hjälp. Fan barnen i lågstadiet rådfrågar ju mindre än du - "Kan själv" är bland de vanligaste uttrycken hos små barn. Om inte förr så är det hög tid nu att tillämpa denna strategi Ödlan.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw
Ska bli kul och se hur ett Ljungby företag lyckas bygga upp denna arena?
Har en kompis som jobbar på Lagans Bygg och redan nu har man börjat klistra på Troja märket på firma bilarna
Ja det ska bli skit kul att följa , tycker dom borde sätta upp en webbcam som dom livestreamar på internet så man kan kolla morgon och kväll hur det går:D
mollers wrote:Ja det ska bli skit kul att följa , tycker dom borde sätta upp en webbcam som dom livestreamar på internet så man kan kolla morgon och kväll hur det går:D
Det hade varit något. Men kan tänka mig att de kostar en slant och sen lär stå någon paragraf i lagboken. Man kan ju knappt sätta upp en kamera utanför garaget nuförtiden.
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
Antingen är lakejerna väldigt smala eller så räknade man nog fel. Är det 650 lakejer på bilderna? Hur som helst, det svenska rekordet bidde väldigt ohotat.