Vadför

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Stupet
Forumterrorist

Vadför

Post by Stupet »

vadför står jag inte med som ansvarig på LL inferno
kan det vara därför att jag inte har sagt att jag vill vara med eller?????? :? :? :? :( :(
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Är du ansvarig för LL Inferno?
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Nu har du nog fått något om bakfoten Stupet!?

Ansvariga för LL Inferno är: Jag, Daniel, Mackan

Men vill du bli ansvarig för det få vi väl disskutera det!

Mvh Bizon
mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

Stupet, vem har någonsin sagt till dig att du är ansvarig för LL Inferno?
.....
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

ha ha ha..ingen kommentar...:)
Snart nära dig...en ny hall
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Jag tror han menar att han vill vara med...

Det verkar vara en känslig fråga. Nu kommer jag alltid presentera mig som El Presidente för LL Inferno :lol: .
Linda
c/o LL´s Forum

Post by Linda »

LL Inferno är en sektion i Lakers Lakejer. Efter vårt årsmöte får den ur styrelsen som är ansvarig i sektionen i uppgift att ta fram namnförslag på de som ska sitta med i sektionen därefter tar styrelsen beslut på vilka som är ansvariga och med i LL Inferno. De som ska sitta i styrgruppen för sektionen är de som alltid ska ta ansvar och andra som inte sitter med där hjälper till efter egen förmåga, därmed inte sagt att dessa som inte är med i styrgruppen inte lägger ner massa tid ändå. Det krävs många för att det ska bli bra!

Just LL Inferno är en relativ ny sektion och som just denna säsongen håller på att arbeta fram ett arbetssätt som fungerar. Efter vårt årsmöte inför nästa säsong är det inget som säger att den kommer att se ut som den gör idag. Idag har denna sektion ansvar för Tifo och klackvärdar bla. Vem vet..till nästa säsong kanske den slås ihop med buss och resesektionen för att underlätta arbetet eller ser den ut på något annat sätt.
Vi är en ung förening och lär oss hela tiden.

Så länge vi är många i organisationen som hjälper till med lite slipper få göra mycket och då blir det mycket roligare för alla. :D

Så kom igen nu, se till att ha en rolig säsong allihop :D
Wolger

Bra motivering men ...

Post by Wolger »

Ursäkta om jag bryr mig ...

I Värnamo hade vi problemet med att ingen ville göra något och det bara var ett par eldsjälar som alltid fick jobba, till slut tröttnade de. Gör inte samma tabbe här, låt de som vill vara med och hjälpa till vara det. Ta emot hjälp, låt alla vara med. Ta nya personer till hjälp jämt, låt inte allt falla på två tre personer utan ta med fler folk, låt alla vara med. En sak till som jag har nämnt innan för att få sammanhållning i en grupp så behöver man göra tvärt emot vad vi gör nu, låt alla vara med. Sluta hålla allt så hemligt och hysch hysch, öppna upp istället, låt alla vara med. Bjud in folk istället för att skärma av er, det finns andra människor som kan ha svar på era problem, låt alla vara med.

! LÅT ALLA VARA MED !
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Jag kan hålla med dig på vissa punkter, men vore det kul om vi tex. ska göra ett TIFO och alla redan vet om vad som kommer att hända?

Men visst ska man låta så många som möjligt vara med och hjälpa till!
Wolger

Tackar Bizon ...

Post by Wolger »

Det är roligt när folk håller med en ... för sist förra året när jag skrev om samma sak i forumet höll jag på att bli lynchad.
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

aahhh jag tycker vi lyncha dig istället!!!! ;)
Snart nära dig...en ny hall
Post Reply