Podein på väg tillbaka!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumdemon
Podein på väg tillbaka!
Ska bilda en ledartrojka tillsammans med JK och Hellgren inför resan mot Elitserien! Tanken är att han med sin erfarenhet på hög nivå ska få in vinnarskalle i truppen enligt Evertsson.
Låter lysande i mina öron! Kan nån visa inställning så är det vår gode Sjon!
Låter lysande i mina öron! Kan nån visa inställning så är det vår gode Sjon!
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
- steve_saviano_theking
- Forumproffs
Jo, jag pratade med honom idag, det ser bra ut och hans penningplaceringar har gjort att han måste avsätta pengar på något vis och då tänkte han att det kunde komma väl till pass i Lakers. Han var i full färd med att kolla hur skattemyndigheterna ser på det.

"Var dig själv, det finns redan så många andra"
[quote="Räven"]Jo, jag pratade med honom idag, det ser bra ut och hans penningplaceringar har gjort att han måste avsätta pengar på något vis och då tänkte han att det kunde komma väl till pass i Lakers. Han var i full färd med att kolla hur skattemyndigheterna ser på det.
[/quote
Hörde samma sak, men att han skulle placera sina pengar efter rådgivning med erok....

Hörde samma sak, men att han skulle placera sina pengar efter rådgivning med erok....
Snart nära dig...en ny hall
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
Jag köper mina blommor på Blomsterlandet och tack vare vi är många som gör det sponsrar Niklas Lakers med en rejäl slant.erok wrote:låter väl bra om han kan placera pengar i klubben. Jag har iallafall slutat med det. Otack är värdens lön. 7% av summan till vlh om man skickar en blomsterbukett till nån man tycker om.
Ingen match är spelad förrän den är slut!