Paviljongen
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Paviljongen
Paviljongen som finns utanför doomen nu.. Är den nån succé? Jag har aldrig varit där inne så det vore kul att höra vad alla andra tycker.
Once a laker, always a laker
-
- Forumdemon
Succé tror jag kanske är ett stort ord, men om det stämmer vad jag hört att den kostade 18-20.000 så lär den gå på plus i alla fall. För många har den nog också annat än ett ekonomiskt värde. Trots allt rätt gott att sänka en öl i pausen...
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Jag har varit där EN gång och då var det Irländsk musik och ett bra drag
Lite stressat blir det för man hinner inte med så mycket med tanke på att man inte ser när matchen börjar igen...
Men ett par öl hinner man lätt på 17 minuter juh
Men som sagt vore kul att höra andra synpunkter oxå
Lite stressat blir det för man hinner inte med så mycket med tanke på att man inte ser när matchen börjar igen...
Men ett par öl hinner man lätt på 17 minuter juh

Men som sagt vore kul att höra andra synpunkter oxå
Last edited by Baloo on 23 February 2010, 14:48, edited 1 time in total.
VENI VIDI VICI
Once a Laker always a Laker...
Once a Laker always a Laker...
Tyvärr är det så, att vi som sitter på den bortre läktaren från paviljongen sett, har stora svårigheter att bara ta oss ut till paviljongen p.g.a. att man måste "besegra" alla som skall på toa, alla som skall ut och röka, alla som skall köpa godis, kaffe, korv m.m. Att dessutom hinna sänka ett par bärs, det blir djäfligt stressigt. Behöver man dessutom tömma blåsan, ja då får man välja, antingen en öl och pissa i byxan, eller gå och pissa och missa ölen.
Men det är ju dom begränsade utrymmena i hallen som styr detta, tyvärr.
Med bättre möjlighet att ta sig dit tror jag det hade varit fullspikat i paviljongen i varje paus.
Men det är ju dom begränsade utrymmena i hallen som styr detta, tyvärr.
Med bättre möjlighet att ta sig dit tror jag det hade varit fullspikat i paviljongen i varje paus.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
-
- Forumdemon
Det är "slutet sällskap" som gäller, men jag vet inte hur reglerna funkar med paviljongen nu. I början så var man tvungen att föranmäla sig innan den match man tänkt genomföra ett paviljongbesök, men de där mailen jag fick inför matcherna får jag inte längre. Reglerna är det kommunen som sätter upp i samband med att utskänkningstillståndet ges, men hur de ser ut i detalj vet jag inte.
Men det är i vilket fall slutet sällskap som gäller, så är man inte medlem så tror jag inte man har rätt att gå in.
Men det är i vilket fall slutet sällskap som gäller, så är man inte medlem så tror jag inte man har rätt att gå in.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!