Malmö-Lakers 6/1 Trettondagen
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Jag har spelat hockey på uterinken 3 gånger nu på ca 2 veckor, jag vet inte om jag är någon bra lösning men kanske skulle klara av att stå målvakt?
Dock så kan jag inte bromsa och är rädd för pucken.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Det blir väl 2.e målvakten i så fall och det är inte Tex,utan Robin Nilsson.Bozze wrote:Oscar Ahlsenfelt är sjuk var inte med och tränade idag, plocka hit Thalberg nu. Undrar vem som står på onsdag, Tex?
Last edited by alfax on 4 January 2010, 16:05, edited 1 time in total.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- c/o LL´s Forum
Pete är borta några matcher tillStoffe wrote:Aj det där lät inte alls bra! Krya på dig fort Oscar. Någon som vet statusen på Åhsberg/Tsimikalis? Vart var Basse mot Löven?
Åhsberg var sjuk såvitt jag vet och borde vara tillbaka på onsdag
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Man behöver inte bromsa så mycket när man är målvakt, ring Evertsson!Lakersfan_03 wrote:Jag har spelat hockey på uterinken 3 gånger nu på ca 2 veckor, jag vet inte om jag är någon bra lösning men kanske skulle klara av att stå målvakt?

Växjö: Europas Orangeaste Stad
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
låter inte som en allt för rolig situation i laget just nu men en sak är säker !!!!
VI SOM ÄR DÄR NERE KOMMER GÖRA ALLT FÖR ATT HJÄLPA LAGET SÅ GOTT VI KAN !!!
JUST NU ÄR VI 129 anmälda och mer ska vi bli!!!!!!
alla till malmö för att stötta laget i kanske den tuffaste matchen den här säsongen ( än så länge ) !!!
VI SOM ÄR DÄR NERE KOMMER GÖRA ALLT FÖR ATT HJÄLPA LAGET SÅ GOTT VI KAN !!!
JUST NU ÄR VI 129 anmälda och mer ska vi bli!!!!!!
alla till malmö för att stötta laget i kanske den tuffaste matchen den här säsongen ( än så länge ) !!!
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
http://mrmadhawk.se/
"Madhawken" tror att evertsson kommer värva.
"Madhawken" tror att evertsson kommer värva.
-
- Forumamatör
-
- Forumdemon
-
-
- Medgångssupportern
- Site Admin
Klacksektionen är iaf toktaggade!! Läs mer på LL.com
http://www.lakerslakejer.com/p1247/p124 ... rticle=192
http://www.lakerslakejer.com/p1247/p124 ... rticle=192
bara för att ahlsenfelt e sjuk idag betyder det inte att han är det på onsdag. kanske bara är en förkylning eller lättare feber eller något så han vilar idag för att inte göra det värre, kan kanske stå i dagsläget men skippa träningen för att inte göra det värre, tror faktiskt han kommer stå !
Mot Kvalserien !
-
-
- Inaktiverad användare
-
-
- Inaktiverad användare
Kvällen gissnings fråga innan onsdagens match
VEM ÄR DETTA??
Individen uppvisar ett ihärdigt mönster av grandiositet (i fantasi eller beteende), behov av beundran, brist på empati, börjar i det unga vuxenlivet och finns i varierande samband indikerat av fem (eller fler) av följande:
Har en grandios självbild (till exempel överdriver framsteg och talanger, förväntar sig att bli betraktad som överlägsen utan lämpliga meriter).
Är besatt av fantasier om obegränsad framgång, makt, briljans, skönhet, eller perfekt kärlek.
Tror att han eller hon är "speciell" och unik och bara kan bli förstådd av, eller bara borde umgås med, andra speciella eller högstatuspersoner (eller -institutioner).
Kräver stor beundran.
Har oresonliga förväntningar på speciella förmåner eller omedelbar respons på hans eller hennes förväntningar.
Är interpersonellt exploativ, det vill säga utnyttjar andra för att uppnå sina egna mål.
Brist på empati; är ovillig att känna igen eller identifiera sig med andras känslor och behov.
Är ofta avundsjuk på andra eller tror att andra är avundsjuka på honom eller henne.
Uppvisar arrogans, hotfulla beteenden eller attityder.
Over and out
VEM ÄR DETTA??
Individen uppvisar ett ihärdigt mönster av grandiositet (i fantasi eller beteende), behov av beundran, brist på empati, börjar i det unga vuxenlivet och finns i varierande samband indikerat av fem (eller fler) av följande:
Har en grandios självbild (till exempel överdriver framsteg och talanger, förväntar sig att bli betraktad som överlägsen utan lämpliga meriter).
Är besatt av fantasier om obegränsad framgång, makt, briljans, skönhet, eller perfekt kärlek.
Tror att han eller hon är "speciell" och unik och bara kan bli förstådd av, eller bara borde umgås med, andra speciella eller högstatuspersoner (eller -institutioner).
Kräver stor beundran.
Har oresonliga förväntningar på speciella förmåner eller omedelbar respons på hans eller hennes förväntningar.
Är interpersonellt exploativ, det vill säga utnyttjar andra för att uppnå sina egna mål.
Brist på empati; är ovillig att känna igen eller identifiera sig med andras känslor och behov.
Är ofta avundsjuk på andra eller tror att andra är avundsjuka på honom eller henne.
Uppvisar arrogans, hotfulla beteenden eller attityder.
Over and out