Lakersfan_03 wrote:Har aldrig sett dig så taggad moller rätta takter =) Hoppas alla är tokladdade tills på onsdag hela västra stå ska lyfta
ne det galet vad taggad jag är !! helt sjukt, kan inte sitta still en sekund, behöver lugnande, eller ne de struntar vi i, de ska jävla röjas så de skriker om det !
Stor avundsjuka förstår man att det är. Men jag menar hur många supportrar tjänar man på de barnfasoner ? De har ju liten klack som det är man lockar ju inga nya medlemmar genom hat det vågar jag lova.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Som svar på din fråga alfax så skriver jag i matchtråden: Jag är taggad som satan. Det ändå man gör är o tänker på matchen imorgon. Vi ska tända dom redan innan matchen och jag hoppas på en magisk stämning. Vi ska visa tv tittarna hur det låter i en seriefinal i ''Lakeerdooooooome''
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Själv hoppas jag på att vi kommer att köra många nya ramsor.
pååååå västra stååå
dom kallar oss för popcornlag
pippi shalalalala lalalalalala "vi är växjö lakers
växjö lakers, växjö lakers, växjö lakers är vårt lag
Som alla redan vet så att hoppa till en ramsa är det mäktigaste som finns. Det finns inga ramsor eller tifon som är bättre eller häftigare än att se ett välfyllt västra stå hoppa i takt.
Om man nu inte orkar skrika så kan man ju alltid hoppa.
Jag drömmer om den dagen då alla lakejer har fått in detta i sin skallar, och förstår verkligheten.
Härligt 03... och Du kommer att höra mig längst upp,visa att drt är inte pengar som avgör LAKERS utan en sportchef och tränare och naturligtsvis spelare som har HJÄRTAT för klubbmärket!!!
håller med dej teddy! hoppa är det fetaste som finns när de gäller klack o tifo, ser så jävla snyggt ut ! så för fan, hela jävla kortsidan ska gunga!! alla kan hoppa som står, om man inte klara av det kanske man borde sitta, så hoppa nu för fan !!!
Holländare är duktiga på att hänga ut Matchtröjor,flaggor,halsdukar mm mm på sina balkonger då det är fotbollsmatch. Enkelt att göra även för oss norbor. Har sett några björklövenflaggor hängandes från balkongerna här uppe då det är match. Nått att ta efter kanske?
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Bizon brukar väll sitta på sittplats ?
Kan du inte dra igång sittplats en gång och chocka oss med en hel sittplats sektion i form av '' KOMIGEN LAKERS '' ?
Vi måste testa lite nytt sittplats ska med kunna sjunga.
Ingen som fundera på att hänga ut nått från era balkonger???? Rundellen skulle kanske också smyckas ut lite. Förfan grabbar ni har ju alla möjligheter nu. Fotbollen slut. bara att smycka stan.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Förlåt för att jag missade stavningen. brukar inte lägga namn på små byar i huvudet. Sen att man är invandrare gör inte saken lättare men men.
Nu vet jag inte var du fick ifrån fjortis klacken ifrån. tydligen har du dragit en felaktig slutsats...
... kanske är det så att jag gjorde det med mening bara för att retas, vilket funkade tydligen. Alltid kul att göra något som påverkar någon annan på sådan sätt att det berör dem. (Hur känns det att vara min bitch?)
I detta fallet och med ditt svar är det tydligt att det är du som verkar vara en sur fjortis som kallar oss för fjortisar. Testa att påpeka att det är fel så att nån fixar det istället för att komma med förolämpningar som inte tjänar till nåt.
Ännu en gång ber jag om ursäkt för felstavelsen. Jag kan garantera att klacken hade inget med min inlägg att göra. Den är lagt av mig själv och utan nån som helst inblandningen från klacken så jag tar full ansvar för felstavelsen och svär att det är bara mitt misstag.
må väl, your fucking ant
Taggad till imorn som FAN! kommer skrika som en galning, fast är påväg att bli sjuk, så får se hur länge halsen håller.. sist så slet jag ut den totalt och lät som en 15 åring i sina värsta dagar