Niles.. Megafonen fyller en stor funktion när Anders ska meddela kortsidan något det är lättare att höras än o skrika och hälften hör inte honom. Lättare att tagga till västra stå när man hörs ordentligt också.
Man behöver ingen megafon med 2000 i hallen . men när det är mycket folk tycker jag det funkar klockrent. Det märkte vi mot troja.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Kollade deras forum, tror de fått tag på en och en halv buss. De trodde bättre om sig själva! Plus att de nu skriver att vi inte var mer än hundra i Skåne
ultraboy wrote:Kollade deras forum, tror de fått tag på en och en halv buss. De trodde bättre om sig själva! Plus att de nu skriver att vi inte var mer än hundra i Skåne
haha SKÄMT ! de e så väderlösa så de måste trycka ner oss för självklart är de bättre?
Okej, då blir de inte så många endå. Sjung ut dem rejällt! Själv får man sitta här uppe och följa spänningen på datorn (Men snart dax för Borås borta )
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Skrev lite snabbt! fick inte med en 3:a. De skrev att vi var 300 i skåne! Men det finns säkert många Mif-fans här uppe också, så man får hoppas på en okej uppslutning!
Vi kan nog förvänta oss ca 150 malmöfans totalt tror jag. Det finns en del som håller på dem i växjö regionen som kommer ansluta. Om de såväl skulle vara 500 hade de ändå inte haft en chans i lakerdome.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Må ta de personer som inte är taggade till denna matchen. hoppas att dom som inte vågar sjunga på ståplats kan använda händerna lite iallafal.
Sen tror jag att det vore bra om tex Teddy hjälper Nalle ( hmm låter dumt speciellt när Bamse skriver) på pallen så dom kan tagga var sin sida så folk känner sig lite mer pressade till att hjälpa till å heja fram vårat kära Lakers till 3 nya poäng.
"Måndagmorgon.
Vad har vi för höjdpunkter i veckan?
Självklart kommer matchen redan på onsdagen att vara den stora höjdpunkten!
Det är inte varje dag man ser framemot ett möte mot ett lag man egentligen aldrig har tagit på allvar. Men nu är sanningen som den är. Dom leder serien och det ska vi ta ifrån dom på onsdagkväll."
KalleB wrote:"Måndagmorgon.
Vad har vi för höjdpunkter i veckan?
Självklart kommer matchen redan på onsdagen att vara den stora höjdpunkten!
Det är inte varje dag man ser framemot ett möte mot ett lag man egentligen aldrig har tagit på allvar. Men nu är sanningen som den är. Dom leder serien och det ska vi ta ifrån dom på onsdagkväll."
Dom ska få känna på hur det är att inte ta Lakerskrigarna på allvar! Onsdag kväll, då jävlar smäller det
Vilken åsna. Ingen tack malmös pengakåta lag lag på allvar. Man har FÅTT massviss med miljoner man har FÅTT en arena. Det viktigaste man behöver kan de inte få och det är ÄKTA SUPPORTRAR SOM SKAPAR EN STÄMNING. Man har ju försökt köpa supportrarna i form av gratis biljetter till ståplatssektionen inte ens det verkar locka folk. Ska man börja betala åskådarna som sjunger nu med ?
PISSA PÅ PISSA PÅ MIF
Talismanen wrote:Megafonenen ska med på onsdag. Vi har pratat om det där med att ta ett snack med speakern. Kanske är läge till onsdag.
Dolitle, du har pm.
Jag tyckte det var värdelöst med megafonen. Det bara skränade och jag hörde i alla fall inte många ord ordentligt. Det går inte att vrida på huvudet och tala i megafonen samtidigt för då hör man bara lösryckta fragment. För min del kan vi gärna skippa den.
teddy wrote:denna gång har vi lärt oss hur vi ska använda den utan att det blir skräniga ljud. Det kommer att bli bättre.
ha tålamod. den underlättar verkligen.
Tala åt ett håll i taget med då så blir det nog bra.
Klart som fan den underlättar. Finns inte en chans att de som är utåt kanterna och uppåt raderna hör någonting som ni säger annars. Klockren idé. Mot troja funkade det bra det märkte man på folk som hängde med i ramsorna direkt
Jag står oftast nästan högst upp och jag hör alltid vad Anders ropar. Om Rögle-fansen klagar på vår trumma så vill jag bara inte tänka på hur de skulle häckla oss för att vi använder megafon....
Jag kan leva utan den, men bättre hanterad så visst ok
Jag skiter fullständigt i vad andra klackar tycker . Kan troja med 100 man i klacken använda megafon så kan vi med en kortsida på ca 1000 lakejer också göra det