Karl-Oskar Cup
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Ja helt rätt Anders men kul vore det om det kommer mycket folk till tältplatsen vid ishallen. Du ser ut att bli själv för ingen info om hur många baggar tigrar braxar eller Lakejer som tänkt tälta.
ej häller hur många biljetter som är sålda till denna cup. Fundera på att åka ner men inte om det inte blir ordentligt ös även efter matcherna på området. Och tror att många tänker lika dant som mig i detta läget.
ej häller hur många biljetter som är sålda till denna cup. Fundera på att åka ner men inte om det inte blir ordentligt ös även efter matcherna på området. Och tror att många tänker lika dant som mig i detta läget.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Tja på vojens viste de väl ungefär hur många som kom. Här har väl LL och VLH ett ansvar att fixa å trixa. Tältbiljetter hade ju varit en sak för att kunna pejla läget. Dom som vill tälta anmäler sig till någon ansvarig antingen på VLHs kansli eller till nån till LL.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Nä nä jag har erbjudit mina tjänster tillräckligt här inne å ingen som har velat att det skulle bli något av med mina tankar å funderingar. Tänk om ryktet stämmer att det kommer 500 tältandes baggar å hälften så många tigrar och braxar. Ja risk finnes att det blir fullt kaos när bajomajorna inte räcker till. sen har vi alla tältandes lakejer. Hua ligen om det börjas slängas upp tält på A-planen 
Men vist skulle jag kunna ta upp bokningar. bara att maila erok00@hotmail.com. Sen får någon annan ta kontakt med supporterklubbarna å bjuda in dem till en hockeyfest de sent ska glömma.
Programet vad som ska hända på tältområdet å så vidare.
För som du själv sa serra. just nu är det omöjligt att veta vad som komma skall

Men vist skulle jag kunna ta upp bokningar. bara att maila erok00@hotmail.com. Sen får någon annan ta kontakt med supporterklubbarna å bjuda in dem till en hockeyfest de sent ska glömma.
Programet vad som ska hända på tältområdet å så vidare.
För som du själv sa serra. just nu är det omöjligt att veta vad som komma skall
-
- Inaktiverad användare
Jag säger som Bad Boy Rune och Rude Boy Stig, - Du var Mig en Påläst ( förlåt Driftig ) Jäkel erok, ( nu igen
)
20 platser slut i ett nafs
, Mannen i Spannen hann inte ens scrolla sidan
En kombination av Serra som Gyros-Kock och erok som tar emot pengarna i Lakers nya Gyros-Stånd ( bort med burgarna ), där sedlarna förslagsvis läggs i en ZinkSpann, vore en Perfekt lösning där bägge dessa herrars kvaliteter utnyttjas maximalt

20 platser slut i ett nafs

En kombination av Serra som Gyros-Kock och erok som tar emot pengarna i Lakers nya Gyros-Stånd ( bort med burgarna ), där sedlarna förslagsvis läggs i en ZinkSpann, vore en Perfekt lösning där bägge dessa herrars kvaliteter utnyttjas maximalt

In Hinkum Veritas
-
- c/o LL´s Forum
Detta har väl inte nått med stig att göra. Utan intresset hur många som ska campa på området under karlorskardagarna
Men som det ser ut nu kommer det inte vara några tält på området.
Vilket är förbannat trist för hockeyn i stan och bara 20 pers från KHK som det ser ut nu. Men som sagt ca 20 dagar kvar å allt kan hända men att detta skulle bli den en jätte hit har jag svårt att se just nu iallafall.
Sen att jag är urkass på datorer å inte har en aningom hur man gör en stapel är ett annat problem i kråksången.
Men maila mig hur många biljetter som sålts i tingsryd serra så kan jag lova att det antalet kommer upp här på forumet iallafall.
Eftersom biljettförsälningen började så lovande just i den orten

Men som det ser ut nu kommer det inte vara några tält på området.
Vilket är förbannat trist för hockeyn i stan och bara 20 pers från KHK som det ser ut nu. Men som sagt ca 20 dagar kvar å allt kan hända men att detta skulle bli den en jätte hit har jag svårt att se just nu iallafall.
Sen att jag är urkass på datorer å inte har en aningom hur man gör en stapel är ett annat problem i kråksången.

Men maila mig hur många biljetter som sålts i tingsryd serra så kan jag lova att det antalet kommer upp här på forumet iallafall.
Eftersom biljettförsälningen började så lovande just i den orten

-
- c/o LL´s Forum
Jag är inte sur bara fundersam varför man inte hör nått om denna fantastiska cup som ändå har premiär i VLHs historia. Det enda som är bevisat än så länge är det att det kommer 20 pers från Karlskrona och 76 lakejer har tänkt att gå.
Som jag sagt innan folk drar folk men vet i katten om det lockar att tälta på området som det ser ut nu.
Kommer ihåg hur trevligt det var när man campade i Nybro när dom körde med en liknande cup för många år sen.
Som jag sagt innan folk drar folk men vet i katten om det lockar att tälta på området som det ser ut nu.
Kommer ihåg hur trevligt det var när man campade i Nybro när dom körde med en liknande cup för många år sen.
Jag var visst o kluddade i fel tråd, lyfter över citatet hit. Sorry.serra wrote:Men VLH kommer ju inte att erbjuda camping uppe vid ishallen
Serra, i annonsen på Lakers hemsida står det klart och tydligt:
HOCKEYCAMP PÅ VÄRENDSVALLEN
Stanna hela helgen och campa på Värendsvallen
Jag tycker detta med cupen sköts in-i-helvete dåligt faktiskt. Nu är det ju ett tag till dess, men vill VLH att Karl-Oskar skall bli en publik succé får man nog börja informera folk om vad som händer och vad som gäller.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- c/o LL´s Forum
Ja jag är ju säkert själv att undra om detta. Förbannat dåligt sen är det slutdiskuterat. Vill Lakers ha folk till campen så inte fan ska vi behöva ringa utan förlitar oss på vad som står i annonsen. Sen om jag inte hade skrivit 100 inlägg hade jag väl inte fått svaret av dig häller direkt.
-
- c/o LL´s Forum
Känns som hockeyn är död i växjö. 17 dagar kvar å fortfarande får man inte info var man ska campa. Två pers säger everdal men när man ringer kansliet så säger dom värendsvallen. Det är att ge supportrarna vibrationer att detta ska bli en publiksucce.
Nu tog du allt i så du sprack. Om du redan hunnit gräva en grav får du ta och fylla den med jord igen. Jag kan förstå att du är besviken över den bristande informationen avseende cupen i augusti, men samtidigt står VLH inför sin roligaste säsong någonsin. Vi har aldrig haft en så här bra trupp på pappret. Ingen direkt zombie-varning enligt mig.erok wrote:Känns som hockeyn är död i växjö.
-
- c/o LL´s Forum
Nä kanske inte men för dom som inte är så angarerade i föreningen vet ju inte ett smack om att vi har den starkaste truppen i mannaminnen. VLH har som mål att öka snitet med trehundra men med denna trupp skulle nog antalet kunna öka med 500 med rätt marknadsföring både inför cupen och för seriespelet.
-
- c/o LL´s Forum
ja just det. Det är semester. 17 dagar kvar tills premiären men min semester är slut. Sparade en vecka för att jag trodde detta skulle bli nått kul med massor av tältandes supportrar. Men eftersom jag måste lämna in semesteransökan 4 veckor så kan jag inte åka ner nu för jag vet ju inte hur det blir med festen som var utlovad
jag tror det kommer en del folk faktiskt! det blir lite mer än bara träningsmatcher sen är det ju röj i hela stan oxå!
Fan fram med lite possitiv attityd ner till Öltältet i stan och sjung loss med goa lakejer sen till hallen för fullt ös på Västra Stå
Fan fram med lite possitiv attityd ner till Öltältet i stan och sjung loss med goa lakejer sen till hallen för fullt ös på Västra Stå

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Det är bra erok, ta en ny runda och älta vidare samma ämnen om och om och om och om igen. Inte ett skvatt tjatigt. Under tiden kan vi andra åtminstone slutföra större delen av semestern innan vi börjar en ny spännande hockeysäsong.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- c/o LL´s Forum
Å var står infot om att det kommer en massa fans??? 20 pers från karlskrona som har fixat eget boende på en camping utanför stan.
Last edited by erok on 20 July 2009, 15:50, edited 1 time in total.