Peter Nordström sållar sig till gänget med Höglund, Johansson m.fl. Höglund fick 285000/mån av MIF, å va nyttig han va sen.......NOT??!!!
Tycker det är konstigt att LIF fortsätter knyter dessa hockeyprostituerade varelser till sig. Få se om Nordström gör skäl för sina säkerligen minst 200 lök i månaden.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
VARFÖR ???
FINNS DENNA SIDA ÖVERHUVUDTAGET?
Växjö Lakers spelar INTE i div. 1.
Vi vet vad våra spelare heter o kallas
Vi (åtminstone jag) struntar fullständigt i om Taif, Khk eller någon annan klubb spelar i div. 1, 2 eller 3.
När/Om de lagen spelar i Allsvenskan nästa år diskuterar vi det då..
Jag bryr mig och kan ha synpunkter på vårt EGET lag och eventuella motståndare...
Låt supportrar till div.1 lag snacka på DERAS egna forum (om de nu har några)
VARFÖR SÅ UPPRÖRD???!!!! LÄS INTE TRÅDEN OM DU RETAR DIG PÅ DEN !!!??? DET FINNS ALLTID NÅGON SOM TYCKER ANNAT ÄN DET MAN SJÄLV TYCKER ÄR INTRESSANT, ÄVEN NÄR DET BERÖR AS!!???
ox wrote:VARFÖR ???
FINNS DENNA SIDA ÖVERHUVUDTAGET?
Växjö Lakers spelar INTE i div. 1.
Vi vet vad våra spelare heter o kallas
Vi (åtminstone jag) struntar fullständigt i om Taif, Khk eller någon annan klubb spelar i div. 1, 2 eller 3.
När/Om de lagen spelar i Allsvenskan nästa år diskuterar vi det då..
Jag bryr mig och kan ha synpunkter på vårt EGET lag och eventuella motståndare...
Låt supportrar till div.1 lag snacka på DERAS egna forum (om de nu har några)
Riktiga hockeyentusiaster är intresserade av all hockey. Själv följer jag allt från div.3 till Elitserien. Något konstigt med det?
Men börja inte en diskussion om detta nu. Jag kommenterade inlägget för att jag är moderator. Besvara/bemöt bara det ni tycker är värt att diskutera. Ha inte så dåligt självförtroende att ni måste reagera på varje provokation. Jag var tydlig med att tråden om division 1 skall fortsätta men då givetis om det ämnet.
När vi skulle ha tag i målvakt, så ryktades det om Viktor, vilket fick många på vårt forum att få spelet. Tror han hade sämst räddningprocent i hela serien. Visst, han hade väl inte den bästa hjälpen, men ju mer målvakter har att göra, desto bättre brukar de vara...
Och du OX....vilket skitsnack! Läs det du vill! Tror du denna tråd hade varit så lång om det inte funnits intresse...?
Riktiga hockeyentusiaster är intresserade av all hockey. Själv följer jag allt från div.3 till Elitserien. Något konstigt med det?[/quote]
Du kan inte följa det särskilt ingående. Du som är här och slickar röv så ofta borde väl veta vem Bois är.
Callahan, var det inte så att stora starka KHK torskade 2 ggr i vintras mot Helsingborg där en viss Tisell var målvakt?? För övrigt är det nog inte lätt att hitta en målvakt som funkar bra som uttalad andremålis utan att deppa ihop. Förresten, hade du inte hellre haft Tisell än Fransson på den posten? Det hade jag!!!
risk??
han lär inte göra någon taif-supporter besviken med det han i så fall kommer prestera. Får han en vettig omgivning lär han spruta in poäng åt er.
jag önskar CJ lycka till om han nu vill gå tillbaka till sin moderklubb och avsluta sin karriär där , känns som det rätta valet för han om han vill lägga ner .tack Cj för dessa år å lycka till i framtiden
Vad är det för skrämmande med det?
Jag tycker det skulle vara skitroligt om han blev kontrakterad av TAIF vars supportrar har spytt galla över honom under alla år.
Då kan alla Taifare som hånat honom långsamt krypa tillbaka till sin skördetröska medan Chrille öser in points i den grönvita lantmännentröjan.