Redhawks blir dokusåpa...
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Frågan är bara om det kommer att öka intresset för hockey i allmänhet i sverige eller om det bara är malmö som kommer att tjäna på det.
Tror faktiskt det är så att hockeyn i malmö vill ha samma uppmärksamhet som blådårarna får för sina repotage i tv.
Men det är klart,all reklam är ju till för att öka intresset.
Kolla bara på vår egen Värdskändis (Mackan)
Tror faktiskt det är så att hockeyn i malmö vill ha samma uppmärksamhet som blådårarna får för sina repotage i tv.
Men det är klart,all reklam är ju till för att öka intresset.
Kolla bara på vår egen Värdskändis (Mackan)

Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
som med alla dokusåpor så lär det väl gå bra ett tag men sen står det folk upp i halsen o då är intresset mindre än från början.
kortsiktigt är det säkert en god ide, men på lång sikt? nääääe...
då tycker jag det är bättre med små naggande goda reportage i olika medier som kommer då å då så man slipper bli överfödd på det.
kortsiktigt är det säkert en god ide, men på lång sikt? nääääe...
då tycker jag det är bättre med små naggande goda reportage i olika medier som kommer då å då så man slipper bli överfödd på det.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jävligt smart ur marknadsföringssynpunkt, om det leder till någon direkt sportslig framgång är väl lite tveksamt. Fast med ökat intresse så rullar mer dollars in på kontot å då kan de skaffa sig ett bra pop-corn lag som glänser på framgången
Hellre ser jag detta än någon vaxpepprad storljugare försöka leka mästervetare i Kanal 5 

Måhända att Percymannen kanske inte går hem överallt men han har iaf sinne för affärer.
En klokren marknadsföringskampanj för MIF Redhawks. Om det nu är så att ideén i sig är bra (eller för den delen dålig) så kommer Percy samt MIF Redhawks tjäna på detta i långa loppet...
Percymannen med sitt fula flin och feta plånbok misslyckas inte i affärer och så är det bara. Man kan se till mängder med av hans "projektet", bl a MIF Redhawks, därav iaf 95% har varit betydligt mer än lyckomsamma rent inkomstbringande.
Jag kommer kolla även om jag kommer kanske inte ha ögon som är stora som tefat av beundran men hela grejen är skoj. Dessutom hoppas man på att "dokusåpan" går lite mer in på verkligheten än att visa skottövningar på träningar osv... få se hockeyspelarnas hårda liv med resor, familjeliv, träningar, matcher, lagkompisar etc etc... som sagt klokrent för en som gillar hockey!
En klokren marknadsföringskampanj för MIF Redhawks. Om det nu är så att ideén i sig är bra (eller för den delen dålig) så kommer Percy samt MIF Redhawks tjäna på detta i långa loppet...
Percymannen med sitt fula flin och feta plånbok misslyckas inte i affärer och så är det bara. Man kan se till mängder med av hans "projektet", bl a MIF Redhawks, därav iaf 95% har varit betydligt mer än lyckomsamma rent inkomstbringande.
Jag kommer kolla även om jag kommer kanske inte ha ögon som är stora som tefat av beundran men hela grejen är skoj. Dessutom hoppas man på att "dokusåpan" går lite mer in på verkligheten än att visa skottövningar på träningar osv... få se hockeyspelarnas hårda liv med resor, familjeliv, träningar, matcher, lagkompisar etc etc... som sagt klokrent för en som gillar hockey!
-
- c/o LL´s Forum
Ibörjan var jag tveksam men ju mer man tänker på det ju bättre kommer det nog att bli.
kollade på ett repotage om Percy för ett tag sen å då var det så att man skulle få mer inblick i hur föreningar sköts å hur mycket klackarna betyder för laget.
Tror faktiskt att hockeyn behöver fler personer som Percy som vågar sticka ut hakan.
Någon som vet när såpan skulle börja???
kollade på ett repotage om Percy för ett tag sen å då var det så att man skulle få mer inblick i hur föreningar sköts å hur mycket klackarna betyder för laget.
Tror faktiskt att hockeyn behöver fler personer som Percy som vågar sticka ut hakan.
Någon som vet när såpan skulle börja???
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
jag tycker det räcker med att kolla på matcherna, uppleva atmosfären, stå i klacken och, när det inte är match, LÄNGTA efter nästa gång.
slipper gärna se dokusåpehockey...
slipper gärna se dokusåpehockey...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.