Har du också varit hos frisören i Oskarshamn?Glans wrote:Fått den infon från en säker källa, så det är inte skitsnack.
Kempe lämnar Lakers! [redigerad rubrik]
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
herre min skapare..........
...nu är jag totalt trött...
jag vet inte hur många spelare jag talat med som sagt att Evertsson är svår att jobba med och att man inte har förtroende för honom alls.
Lakers släng ut Evertsson och jobba tillbaka Kempe.
Fram till i lördags såg jag fram emot Silly och Kempe/Custemo´s fortsatta bygge...
-Är bara så trött att jämt höra Evertsson är svår att sammarbeta med.
Tjolahopp.
jag vet inte hur många spelare jag talat med som sagt att Evertsson är svår att jobba med och att man inte har förtroende för honom alls.
Lakers släng ut Evertsson och jobba tillbaka Kempe.
Fram till i lördags såg jag fram emot Silly och Kempe/Custemo´s fortsatta bygge...
-Är bara så trött att jämt höra Evertsson är svår att sammarbeta med.
Tjolahopp.
"Once a laker, always a laker."
Efter att läst en massa dravel från i stort sett samma gamla slapptaskar som alltid sprider dynga (personliga vendettor ?!) på detta forum så undrar man hur mycket sanning det ligger i den kommentaren som finns på SMP's sida av dagens artikel.
Enligt den kommentaren skulle i stort sett alla spelarna villja bli av med Kempe och enligt den personen svagt att ingen vågade erkänna.
http://www.smp.se/article/785468_102-0-0-0#comments
Enligt den kommentaren skulle i stort sett alla spelarna villja bli av med Kempe och enligt den personen svagt att ingen vågade erkänna.
http://www.smp.se/article/785468_102-0-0-0#comments
Då är det ju frid och fröjd nu då när Kempe är borta.
Min uppfattning är att det på detta forum är fler som sprider dynga om sportchefen, det hade därför varit mindre förvånande om någon "a-lagsspelare" hade uttalat sig kritiskt om Evertsson på smp.se
Man ska nog ta de flesta inlägg där med en stor nypa salt
Min uppfattning är att det på detta forum är fler som sprider dynga om sportchefen, det hade därför varit mindre förvånande om någon "a-lagsspelare" hade uttalat sig kritiskt om Evertsson på smp.se
Man ska nog ta de flesta inlägg där med en stor nypa salt

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Ok, det här är ett rykte som jag har hört från en kille som har hört det från ngn annan. Alltså nästan frisörsalongs-varning 
Ryktet säger att Kempe inte har tyckt om finländska spelare, och att det var Evertsson/styrelsen som gav order att Toumo och Markku ska ges förtroende och speltid.
Det kan ju finnas lite sanning i det eftersom det stod i tidningen för några veckor sedan att Kempe hade sagt på en sponsorträff att Markku var för dålig för att platsa.

Ryktet säger att Kempe inte har tyckt om finländska spelare, och att det var Evertsson/styrelsen som gav order att Toumo och Markku ska ges förtroende och speltid.
Det kan ju finnas lite sanning i det eftersom det stod i tidningen för några veckor sedan att Kempe hade sagt på en sponsorträff att Markku var för dålig för att platsa.
91:an Hjalmarsson
-
- c/o LL´s Forum
-
- Inaktiverad användare
Om ryktet om Kempes ogillande av Finska spelare stämmer gör det ju bara den politiska härvan värre i Lakers.
Kempe har ju haft rätt när det gäller Lakers Finska spelare De har ju sett till HELA säsongen vari under ALL kritik förutom Karjalainen som var/är en bra Målvakt när han fick vara 1:a Målis.
Att som Jag skrivit tidigare så tyder allt detta på att De Finska krigarna sannolikt gnällt hos den person som värvat dem för att de misslyckats och därigenom vill skylla i från Sig på Kempe istället för att visa att "DE ÄR AV DET RÄTTA VIRKET", Jag tror inte att det var en tillfällighet att de Finsktalande hade en avgrundsjup formsvacka samtidigt, i detta läge skyddar Målvaktstränaren SINA värvningar och sin position genom att springa till Styrelsen och gnälla över SIN egen DRÖMVÄRVNING till Tränare.
Med denna Ledarstil Evertsson uppvisar, så uppvisar TYVÄRR Lakers stora brister, att spelare i Smp sedan inte grundligt sågar den som så tydligt beter Sig som en sårad barnunge när han inte får som han vill, visar bara att Målvaktstränarens Managment By Fear är verklighet i Lakers.
Lakers har gjort ett antal USLA Ledarvärvningar:
Håkan Nygren
Joakim Fagerwall
Henrik Evertsson
Vem blir nästa?
Ring Podein och fråga vad HAN tycker om Målvaktstränaren?
Kempe har ju haft rätt när det gäller Lakers Finska spelare De har ju sett till HELA säsongen vari under ALL kritik förutom Karjalainen som var/är en bra Målvakt när han fick vara 1:a Målis.
Att som Jag skrivit tidigare så tyder allt detta på att De Finska krigarna sannolikt gnällt hos den person som värvat dem för att de misslyckats och därigenom vill skylla i från Sig på Kempe istället för att visa att "DE ÄR AV DET RÄTTA VIRKET", Jag tror inte att det var en tillfällighet att de Finsktalande hade en avgrundsjup formsvacka samtidigt, i detta läge skyddar Målvaktstränaren SINA värvningar och sin position genom att springa till Styrelsen och gnälla över SIN egen DRÖMVÄRVNING till Tränare.
Med denna Ledarstil Evertsson uppvisar, så uppvisar TYVÄRR Lakers stora brister, att spelare i Smp sedan inte grundligt sågar den som så tydligt beter Sig som en sårad barnunge när han inte får som han vill, visar bara att Målvaktstränarens Managment By Fear är verklighet i Lakers.
Lakers har gjort ett antal USLA Ledarvärvningar:
Håkan Nygren
Joakim Fagerwall
Henrik Evertsson
Vem blir nästa?
Ring Podein och fråga vad HAN tycker om Målvaktstränaren?
In Hinkum Veritas
Du kanske skulle ta jobbet Nedomansky. Du verkar ju sitta inne med rätt kompetens.
sedan kan jag tycka att det är rätt nöjsamt att läsa inlägg från personer som har sådant självförtroende och som alltid sitter inne med hela sanningen. Nu är det ju förstås med facit i hand som du återger sanningen men jag blir ändå lite imponerad, tänk att kunna så mycket och veta allt.
sedan kan jag tycka att det är rätt nöjsamt att läsa inlägg från personer som har sådant självförtroende och som alltid sitter inne med hela sanningen. Nu är det ju förstås med facit i hand som du återger sanningen men jag blir ändå lite imponerad, tänk att kunna så mycket och veta allt.
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Varken Kempe eller Evertsson är nog helt oskyldiga i den här historien, det ingen ännu vet är vad som kommer ut av detta. Kanske den nya tränaren är bättre? Tyckte Fagervall var bra och ville han skulle stanna när det begav sig men Kempe var betydligt bättre. Kanske kan det bli så igen? Lycka till Kempe!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
http://www.smp.se/article/788076_102-0-0-0
"Tomas Kempe sägs redan ha klart med en ny klubb.
Tecknen tyder på Leksand
- eller Rögle."
Jag såg Thomas i gårkväll på Shell i Jönköping runt midnatt.
Leksand mötte MIF borta då
. Jag lägger nog mitt tips i att han ska träna Leksand.
"Tomas Kempe sägs redan ha klart med en ny klubb.
Tecknen tyder på Leksand
- eller Rögle."
Jag såg Thomas i gårkväll på Shell i Jönköping runt midnatt.

"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"
:headbang:
:headbang:
-
- c/o LL´s Forum
Kan inte någon ändra rubriken till Kempe lämnar leksand ?
Nu är det mycket nära...
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4688051.ab

Nu är det mycket nära...
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4688051.ab
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Rögle har ju en djupt rotad tradition i att kicka tränare hit och dit. Vem som skall leda laget spelar ingen större roll, han skall ju ändå inte stanna. Dock tycker jag mig kunna se ett leende på dom som lämnat. Tycker också det är skönt med betald semester.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Jaha tack o hej Kempe
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4691937.ab
http://www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1 ... tranarduon
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4691937.ab
http://www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1 ... tranarduon
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Tycker det är riktigt löjligt! Va fan hjälper det att byta tränare NU??? en förlust till och det är kört för Leksand i vilket fall och nu panikbyter man tränare som inte har det minsta koll på laget eller känner grabbarna .
Grattis Leksand ytterligare ett år i allsvenskan !
Grattis Leksand ytterligare ett år i allsvenskan !
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
- Ambassador
- Forumproffs
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
http://www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1 ... an-leksand
Hade det varit Brynäs så hade han nappat direkt Boorkajäkeln
Hade det varit Brynäs så hade han nappat direkt Boorkajäkeln
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Vilka goa signaler det sänder i laget. Vi kickar dom först..
Vem ska vi ha nu då?....Vi ringer Boork, han är nog sugen. Va, sa han nej
Ta Jim Brithen, en riktig vinnartyp
Stor komik.
Vem ska vi ha nu då?....Vi ringer Boork, han är nog sugen. Va, sa han nej

Stor komik.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.