Växjö Lakers - Södertälje SK KVALSERIEN
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
- Linkankopia
- Forumproffs
Saxat från en expressenblogg:
För min egen del så får han ha rätt, men jag tror det blir tufft och jämnt ikväll ....Ikväll kan det avgöras, Leksand eller AIK kan spelas bort från en elitserieplats.
Som om dessa hatmatcher varit heta nog.
AIK-Leksand 3-2 e.f
Västerås-Rögle 4-5 e.f
Växjö-Södertälje 2-5
Både AIK och Leksand måste vinna ikväll. Hatmötet är hetare en någonsin och har alla förutsättningar för att bli en fantastiskt hård och tuff match, eller ett enda stort antiklimax. Leksands historia av att inte prestera när det som mest gäller går långt tillbaka och med A-J Niemi borta i en sån här match blir det enormt tufft mot ett helladdat AIK. Jag tror även att Rögle kan få det hett om öronen borta i Västerås. Stor skrällvarning där. Södertälje ska däremot ta tre poäng utan större problem.
www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
-
- c/o LL´s Forum
- Linkankopia
- Forumproffs
Jag såg inte matchen så jag försöker mej inte på nån analys alls. Jag bara konstaterar att det blev 3-5 i matchen och att mitt SSK vann ....
www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
slashing?
undrar om sjöberg vet vad begreppet SLASHING betyder?
När tom klubbbladet går av herregud. Man kan inte döma Elitserien och sen hoppa ner till kvalserien skiljer för mycket. Nu skulle han bevisa att han
kan döma men jag vetefan. Södertälje fick köra SIN hockey med slashing o roughingar lite här o där o då är dem svåra och slå..
Men så här hårt om inte ännu hårdare är det nog i Elitserien bara
te o bita ihop o komma igen jag njuter iallafall att växjö försöker lira sin vassa anfallshockey. KOM IGEN LAKERS!
När tom klubbbladet går av herregud. Man kan inte döma Elitserien och sen hoppa ner till kvalserien skiljer för mycket. Nu skulle han bevisa att han
kan döma men jag vetefan. Södertälje fick köra SIN hockey med slashing o roughingar lite här o där o då är dem svåra och slå..
Men så här hårt om inte ännu hårdare är det nog i Elitserien bara
te o bita ihop o komma igen jag njuter iallafall att växjö försöker lira sin vassa anfallshockey. KOM IGEN LAKERS!