Som ordförande kan jag tycka att man uttalar sig på ett försiktigare sätt, man representerar en förening och då ska man nog tänka på det och göra uttalanden som är förenliga med föreningens policy.
ja precis så menar jag med som räven skriver..sen att man inte tycker om taif eller mariestad eller andra klubbar de är ju så..men som örebro gjorde en gång när dom va i dackehallen de va ju skrämmande dåligt dom åkte ut nästan allihop ur hallen..
men pedda....vad ha jag sakt de för någon stanns att vi är de?????????????????????????????...jag ha där imot sakt att de kommer o bli mycke tufft o ta sej upp i år.....men chansen finns ju även om den kanske inte är så stor...
Stämmer.
Peter storspelar alltid mer eller mindre numer.
Men backarna gör ett otroligt bra jobb också. Även om de va riktigt många skott så var de inte speciellt många riktigt farliga chanser.
Men en räddnings procent på över 95% i Allettan talar väl sitt tydliga språk antar jag.
Han skulle utan tvekan bli en riktigt riktigt bra målvakt i allsvenskan.
Ingen tvekan om att han i denna nivån är klart bättre än vad Fasth var när han lirade i TAIF.
Men jag tror inte Peter vill spela i Allsvenskan. Tror även han skulle sluta om Tingsryd går upp. Han vill satsa på sin utbildningen och spelar nog i taif för att de passar hans studier. Allsvenska turnebussar skulle skada utbildningen för mycket tror jag.
Toyspeed wrote:Han skulle utan tvekan bli en riktigt riktigt bra målvakt i allsvenskan.
Ingen tvekan om att han i denna nivån är klart bättre än vad Fasth var när han lirade i TAIF.
Men jag tror inte Peter vill spela i Allsvenskan. Tror även han skulle sluta om Tingsryd går upp. Han vill satsa på sin utbildningen och spelar nog i taif för att de passar hans studier. Allsvenska turnebussar skulle skada utbildningen för mycket tror jag.
jag håller med dej där ...tror med de är så...men som sakt skulle han vilja så skulle han bli en bra målvakt i allsvenskan....
läste lite på nybros forum..att dom ser bara huddinge som ett hot....de är ju jätte bra för vår skull ,komma o bara köra utan press de är ju nybro som ha all press på sej.men en viktig sak först bara ..vi ska gå dit först
Tingsryds AIF finns de något annat?? ja de finns de
powerman wrote:läste lite på nybros forum..att dom ser bara huddinge som ett hot....de är ju jätte bra för vår skull ,komma o bara köra utan press de är ju nybro som ha all press på sej.men en viktig sak först bara ..vi ska gå dit först
Var inte du en lakersanhängare som hade blivit "hackad"? Du kallade dig Big bud då om du minns.
powerman wrote:läste lite på nybros forum..att dom ser bara huddinge som ett hot....de är ju jätte bra för vår skull ,komma o bara köra utan press de är ju nybro som ha all press på sej.men en viktig sak först bara ..vi ska gå dit först
Var inte du en lakersanhängare som hade blivit "hackad"? Du kallade dig Big bud då om du minns.
för helvete lalin gå o lek i sandlådan i stället
Jo, jag tror att TAIF har stora möjligheter att ta klivet upp till Allsvenskan. Tror att Huddinge kanske är svåraste motståndet. Nybro räknar jag inte med överhuvudtaget.
Japp resan är lång, riktigt lång, men den har börjat bra och man kan bara se fram emot vilka derbyn det skulle bli, som förhoppningsvis skulle gynna våra föreningar.
ja de är ju klart att de kommer o göra både taif lakers o troja , oskarshamn med .........de enda som är lite tråkigt tycker jag de är ju den extrema i vissa fall i alla fall de hatet...visst att man ska hålla på sitt lag de är självklart , men de är ju endel som går mycke längre än så....
Som jag tidigare sagt, så fördömer jag alla som har hatkänslor mot andra lag och det gör jag till 100%. Jag anser att dessa personer är omogna och har problem. Helt otänkbart i min värld.
ja jag håller med dej räven till 100%.......sen finns de ju dom som ha mycke låg nivå...många som bara sitter o hitta på massa skit...tråkigt..nu kommer de snart någon här säkert o lägger in typ fan vad du ni prata här ..
Jag bryr mig inte så mycket om om någon gör det, för det finns inget stöd för den uppfattningen om man följer RF:s normer. Och det stämmer som jag sagt också överrens med mina egna.