Grattis Karlskrona HK
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- 
				Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
[quote="polle"]Nybros tränare Lenny och spelaren Kimby var nyligen på besök i telenor arenan. Hur är lenny som tränare/Kimby som spelare, någon som kan ge ett omdömme?
Frågar här istället för nybros forum som verkar vara rätt segt![/quote]
Säker på att det var Lenny och Kimby?? Jag har hört att Z:a är villig att bryta sitt kontrakt med Detroit för spel i KHK, ha tar isf även med sig deras tränare.
  Jag har hört att Z:a är villig att bryta sitt kontrakt med Detroit för spel i KHK, ha tar isf även med sig deras tränare.

Frågar här istället för nybros forum som verkar vara rätt segt![/quote]
Säker på att det var Lenny och Kimby??
 Jag har hört att Z:a är villig att bryta sitt kontrakt med Detroit för spel i KHK, ha tar isf även med sig deras tränare.
  Jag har hört att Z:a är villig att bryta sitt kontrakt med Detroit för spel i KHK, ha tar isf även med sig deras tränare.Tingsryds AIF
since 1923

since 1923
- 
				Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
större chans i KHK än i TAIF iafLasseMaja wrote:Säker på att det var Lenny och Kimby??polle wrote:Nybros tränare Lenny och spelaren Kimby var nyligen på besök i telenor arenan. Hur är lenny som tränare/Kimby som spelare, någon som kan ge ett omdömme?
Frågar här istället för nybros forum som verkar vara rätt segt!Jag har hört att Z:a är villig att bryta sitt kontrakt med Detroit för spel i KHK, ha tar isf även med sig deras tränare.

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö

- 
				Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
Fler lag än OIK vi ska ta oss förbi...powerman wrote:visst kommer säkert khk o gå vidare från div1..men dom få ju börja med o ta sej för bi olofström.....o de tar nog ett par år till tror jag
Du är ju dum i huve om du inte fattar vad jag menar...LasseMaja wrote:Och så var det det där med storthetsvansinnet igen. För roligt att jämföra KHK med LHC!!Sen att inte LHC skulle ha hockeykultur, skrattretande vad lite du vet.
Om LHC kan bli bäst i Sverige, så kan väl KHK kunna avancera också...precis som Växjö. Fattar du vad jag menar nu??
Skulle inte förvåna mig ett dugg...Lakersfan_03 wrote:sa ni inte liknande om lakerspowerman wrote:visst kommer säkert khk o gå vidare från div1..men dom få ju börja med o ta sej för bi olofström.....o de tar nog ett par år till tror jag
[b]Stolthet, hjärta & tradition - since 2001[/b]

Självklart inte. Inte meningen på några år heller. Ungdomsverksamheten måste växa ikapp också...
Reagerade mest på LasseMajas uttalanden om att nybrokillarna skulle vara oproffesionella om de var i staun för hockeyns skull. Nybro är ju ingen superklubb precis...så varför skulle det vara orealistiskt?

Reagerade mest på LasseMajas uttalanden om att nybrokillarna skulle vara oproffesionella om de var i staun för hockeyns skull. Nybro är ju ingen superklubb precis...så varför skulle det vara orealistiskt?

- 
				Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
KHK går inte upp i år KHK lär sig mycket den här säsongen däremot . tror att KHK blir farligare nästa år. man ska ta sig uppåt sakta men säkert. KHK blir ett Allsvenskt lag inom ett par år det lovar jag.

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö

Vilka rykten??Sarrre wrote:Så sant så...hoppas bara man får behålla den nye målvakten Pontus Hansson. Har gått lite rykten om att han skulle vara aktuell för er...
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum

Helsingborg, som redan är avsågade och klara för kval neråt.powerman wrote:vilka ha ni nu på söndag då??
Går lite lösa rykten på vårat forum att Växjö skulle vara lite intresserade av en backup tror jag. Men vad vet jag...tror det var någon av era ledare som var och kollade på någon match.pedda wrote:Vilka rykten??Sarrre wrote:Så sant så...hoppas bara man får behålla den nye målvakten Pontus Hansson. Har gått lite rykten om att han skulle vara aktuell för er...

- 
				NEDOMANSKY
- Inaktiverad användare
Vi har ett bra samarbete med gislaved men jag tror inte att det är ett farmarlag.
Alvesta är vårt Farmalag

Alvesta är vårt Farmalag
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©

Ska du inte tacka Gislaved för att de vann mot Olofström????Sarrre wrote:Direkt övgörande match mot OIK på onsdag om en playoff-plats. Även ert farmarlag GSK har en teoretisk chans på playoff.

Jo, men hur stor chans är det att dem läser det här?pedda wrote:Ska du inte tacka Gislaved för att de vann mot Olofström????Sarrre wrote:Direkt övgörande match mot OIK på onsdag om en playoff-plats. Även ert farmarlag GSK har en teoretisk chans på playoff.

Det handlar inte om att gå hela vägen till Allsvenskan. Det handlar bara om att förlänga säsongen och öka intäkterna till klubben, då man åtminstone får 1 hemmamatch extra med chans på flera. Och en fullsatt hemmahall gör ganska mycket pengar för vår del.powerman wrote:ja men jag tror inte de spelar någon roll vem av er som vinner khk eller oik..för som de ser ut nu så skulle ni få möta skåre eller vita hästen.o de kommer o bli för svårt tror jag