Växjö Lakers - Troja/Ljungby 30 Jan
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
Power Play
- Forumdemon
-
Power Play
- Forumdemon
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
Mamma är ju född i Malmö...Power Play wrote:Fan, Anders... Är du OCKSÅ skåning? Trodde inte det var fler än jag som förstår min dryga skånska humor...Anders83 wrote:Hahahaha!
Last edited by Anders83 on 21 January 2009, 09:21, edited 1 time in total.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
Talismanen
- c/o LL´s Forum
-
Coffe #800
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
Coffe #800
-
Talismanen
- c/o LL´s Forum
Töntigast i världen att kommentera stavning. Så pinsamt att ta till sånt när vettiga kommentarer tryter. Bättre du håller truten då. Tomtetönt! Så, nu ska jag skärpa mig och hålla mig till ämnet.Slavik wrote:Tomte dräckter ellerCoffe #800 wrote:Tifo? va innebär tifo för er? ska ni bära tomte dräckter eller??
Tomte-dräkter?
(fast det gör jag ju redan i viss mån. Tomtar.)
Den som inte sjunger är taifare!!!
Fast det ALLRA töntigaste är att ingen vill diskutera hockey. Ja, jag vet att det skall kivas lite bland barnen inför en sådan här match, men ni hinner ju tröttna dagar innan nedsläpp.
Lakers vinner därför att vi har de bästa målvakterna (92% vs 89%).
Lakers vinner därför att vi har hemmais. (4:e bästa hemmalag mot 12:e bästa bortalag).
Lakers vinner därför att Mattias Persson är urusel i defensiven.
Lakers vinner därför att vi kommer få minst ett par PP (3:e bäst i PP vs 3:e sämst från slutet i box).
Och till sist: DO YOU WANT A BALLOOON!?
Lakers vinner därför att vi har de bästa målvakterna (92% vs 89%).
Lakers vinner därför att vi har hemmais. (4:e bästa hemmalag mot 12:e bästa bortalag).
Lakers vinner därför att Mattias Persson är urusel i defensiven.
Lakers vinner därför att vi kommer få minst ett par PP (3:e bäst i PP vs 3:e sämst från slutet i box).
Och till sist: DO YOU WANT A BALLOOON!?
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
Håller med dig Anders. sen 30e ska vi visa vilka som regerar i kronoberg. redan när spelarna kommer in för uppvärmning ska de känna att det är något stort på gång. vi ska väcka dom och bära fram dom till 3 poäng. den 30e tar vi 3 poäng. VI VÄGRAR FÖRLORA
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
-
Coffe #800
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
-
Coffe #800
Matchen mot IKO var inte bra. Första fyrtio minuterna är under all kritik. Skridskoåkningen fanns där men det var förbannat virrigt. Sista tjugo så känner man igen ett uns av Lakerskrigarnas agerande på isen. Ändock - och all heder - så var det bra att vinna två pinnar när man spelar som kärringar.
Jag har mer att önska gällande PP och agerandet i egen zon.
- Christoffer Persson får INTE göra en Mäkknävin strax frammanför egen blå. INGEN får slarva med simpla junisdetaljer kommande matcher.
- PP. Igår så tror jag inte att Krigarna SPELADE in pucken i offensiv zon en endaste ynka gång. Utan bara dump 'n chase. Det finns skickliga Krigare som på egen hand kan ta in pucken - snälla, gör det.
Nyström nämner Växjö Lakers målvakter. Jag håller med. VLH har ingen uttalad förstakeeper som övriga lag i toppen. Och det tycker jag är jävligt synd!
Nu knäpper Vi BHC. Lundbohm (hattrick mot BHC i senaste bortamatchen) och Mäkknävin verkar trivas förträffligt bra mot BHC.
Stundens allvarliga hetta stavas Hockeyfeber - KRIGA!
/T5!!
Jag har mer att önska gällande PP och agerandet i egen zon.
- Christoffer Persson får INTE göra en Mäkknävin strax frammanför egen blå. INGEN får slarva med simpla junisdetaljer kommande matcher.
- PP. Igår så tror jag inte att Krigarna SPELADE in pucken i offensiv zon en endaste ynka gång. Utan bara dump 'n chase. Det finns skickliga Krigare som på egen hand kan ta in pucken - snälla, gör det.
Nyström nämner Växjö Lakers målvakter. Jag håller med. VLH har ingen uttalad förstakeeper som övriga lag i toppen. Och det tycker jag är jävligt synd!
Nu knäpper Vi BHC. Lundbohm (hattrick mot BHC i senaste bortamatchen) och Mäkknävin verkar trivas förträffligt bra mot BHC.
Stundens allvarliga hetta stavas Hockeyfeber - KRIGA!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
du kan gå in på lakers hemsida sen klickar du på webbiljett så kan du se hur mycket som har sålts.Klonis wrote:nån som vet hur mkt biljetter det finns kvar skulle finnas nån stapel eller dy på Vlhs sida
Bortastå är slutsåld.
Sittplats är i stort sett slutsåld.
sen på västra stå och den neutrala sektionen finns det biljetter kvar på.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö