Lakersfan_03 wrote:Ja synd att ni inte har kronobergs bästa a lag också. eller tingsryd för den delen på den biten är ni båda långt efter oss
Ja o ja, vi är verkligen ljusår efter Växjö. Att Taif är långt efter är ju en sak men vi ju är ju hmm hela 8 poäng efter 35 omgångar. Sen 2 siffrigt mot Leksand 2 gånger ser ju inte så jäkla snyggt ut det är ju inget snack om den saken men vi har ju ändå plockat 3 poäng av 9 möjliga mot dom, inte alla lag som gjort det .
Vi har en handfull spelare som lirat i allsvenskan sen tidigare, menar inget så men jag tycker inte det är så illla.
Skulle vara skoj o veta vilken tränare som egentligen gjort störst bedrift med sina lag, Martin K eller Janne K. Växjö har ju faktiskt också gjort en skitbra säsong. Vet ju naturligtvis vad ni tycker men hade ju varit roligt o veta va experter hade sagt.
och vi har tagit 6 poäng mot AIK i år ?. vilka har tagit 6 poäng mot MIF i år ?. ni är ungefär som borås var förra året första säsongen brukar det gå , andra året är fortfarande svårast. ni har klarat er bra och med lite flyt når ni playoff som borås även gjorde. kolla vad som hände med borås denna säsongen trots att man har ryggen Frölunda o luta sig emot
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Det kan va sandlådenivå från båda hållen men de senaste dygnen har det verkligen ökat markant och det beror på en liten spoling. Kan bara hålla med dig Pebben, bigbud sluta skriva för helvete. Ta vara på dina barndomsår istället för att sitta på Lakejernas forum och häcka en hel dag och spy ut töntiga kommentarer. Flera i timmen. Ut och och lite skridskor istället.
Bra att bigbud tog bort Troja emblemet! Visste att han var en taifare ....
Lakersfan_03:
Troja kommer bara att gå uppåt nästa säsong, det finns så mkt tradition i Ljungbytrakterna och "Snus Jerry" hittar alltid spelare som visar hjärta och aldrig viker sig!
Röd-Vit går ni ännu mer framåt är jag bara glad , har hellre är där uppe än Löven och roligare me hårdare konkurrans. i år har vi fått in mycket hjärta också det bevisar tabellplaceringen.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Fattar ingenting :roll:eftersom du registerade dej igår och inte skrivit här innan med den sign. så verkar det mystiskt att det är din bror iså fall är det ju hans sign..