Ja, på fullaste allvar menar jag detta! Det är ett antal personer som valt att stanna hemma dels p.g.a. att den positiva och extremt roliga stämning som alltid rådit i vår klack har blandats med hat och könsord. Dels p.g.a. att det står ett gäng på läktaren som fullkomligt skiter i att det står folk runtomkring - en armbåge i tinningen, häng och släng som gör att det vid ett flertal tillfällen har varit millimeter från att rasa folk från läktaren, äldre som barn hade garanterat inte gått skadelösa ur ett sånt senario.KalleB wrote:"Nu kan kanske äntligen den del av publiken som tyvärr valt att stanna hemma p.g.a. rädsla, våga sig tillbaka till västra stå igen!
Precis så här ska den här typen av svulster skäras bort!"
Stanna hemma pga rädsla, menar du på fullaste allvar att någon i växjö inte vågat gå på en lakersmatch p.g.a rädsla. Och att denna rädsla i så fall skulle bero på inferno?
Skulle man vara rädd för något i samband med match i lakerdoom är det väl i så fall att få en spya i nacken av en full lakej.
Men jag har förstått på resonemanget från de som försvarar beteendet på läktaren att de överhuvudtaget inte vill förstå vad det är vi pratar om så jag tänker inte göra mig besväret att förklara detta närmare. Jag är bara oerhört nöjd över att föreningen och övriga klacken äntligen satt ner foten och visat att vi inte accepterar detta.