Igår var klacken bra men på Onsdag så ska vi vara så in i helvetes bra skrika som vi aldrig gjort förr gud nåde den som står på västra stå o inte klappar eller skriker
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Dom som inte sjunger och klappar händerna på onsdag dom slänger vi bort
F.ö kommer detta bli den tuffaste matchen hittils. Kan gå hur som helst, så är det i derbyn. Glöm poäng och tabell-läge. Ut och kriga. Det är dags för det stora slaget.
Denna fråga ska du ställa i fliken "Klubb Poseidon"
På onsdag blir det -Spagetti och köttfärssås
boka som vanlig din mat via : mat@lakerslakejer.com med namn och medlemsnummer
Mer "godis" från trojas foruim.
Denna ramsa har Troy skapat.
"Popcornlag
Ni kallar er för VLH
Ni är nyfrälsta
Ni köper allt ni ser
Har inga egna talanger"
Längtar något så otroligt till denna matchen , det kommer vara så jämnt att matchen vins av uddamålet utav något lag. Glömm IK Oskarshamn och derbyt där , glöm Nybro IF och ett derby där.
På onsdag är det ett riktigt derby och jag längtar redan till den matchen och man är redan nervös.
Jag tror på en mycket bra publiksiffra på onsdag
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
alfax wrote:Mer "godis" från trojas foruim.
Denna ramsa har Troy skapat.
"Popcornlag
Ni kallar er för VLH
Ni är nyfrälsta
Ni köper allt ni ser
Har inga egna talanger"
Vad tycks ?
Haha, tänk den i megafon..
Blir det nåt kul tifo från oss nyfrälsta
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
10 kr extra på ungdomsbiljett
20 kr extra på vuxenbiljett mot troja.
Tycker det är smart gjort med tanke på att det kommer mycket folk , att höja biljettpriserna i matcher där man vet det kommer lockas mycket folk.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Grymt kul med derby! Fast(h) tror dessvärre att det kommer skilja 12 poäng mellan lagen efter matchen :
Hörde att killarna från Växjö och Ljungby i tv-puckslaget ska hyllas under matchen.
Jag hörde att det fanns en hel del kvar, men det är nån dag sen. Oavsett lär det vara strykande åtgång ju närmare onsdag vi kommer. Köp så missar du inte festen.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Var precis på Statoil Samarkand och köpte biljett till frugan. Hennes bunt med biljetter där upp var ca 70-80mm tjock. Säg 70mm, och varje biljett är ca 0.5mm tjock. Det blir 140 biljetter...... bara på Samarkand!!
Men de e klart, kan ju vart flera matcher som låg i den högen!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det