Jag hade ett förslag , under länken "ladda ner" kunde man kanske förutom dom posters som ligger där även länka till "sport i mobilen" så man kan ladda ner Lakers ringsignalerna och bilder osv... Det genererar ju pengar till klubben oxå ju fler som laddar ner det .
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Håller med du. Jag kikade igenom tidningen idag oxå och hittade inte en enda liten notis. Kan ju ha missat det. Fanns det nån??
Annars är det sjukt dåligt att det inte informeras nånting. Eller är dom så självgoda och antar att alla vet om att det är hockey i stan? Nä, nått måste göras åt detta. Bedrövligt dåligt!
Ok då tar jag tillbaka det sista. Tycker ändå det är lite klen info. Men är väl så under träningsmatcherna. Men rejäl info på hemsidan är absolut inte för mycket begärt.
Riktigt dåligt att inte få till en rad att det är match. Tycker Lakers kan ta sin hemsida på lite större allvar. Finns inte resurser alltid får man utöka dom.
Håller med fullt ut, hemsidan måste få upp ett införreferat inför en match oavsett om det är en träningsmatch, blev besviken när det inte stod en rad i tidningen i morse men att det inte står någonting på hemsidan 1 timme före match tar nog priset.
Samtidigt vet vi inte vad det beror på. Det kan vara sjukdom, missförstånd, begravning, jobbrelaterat, datorhaveri, familjestrul eller så har man medvetet valt bort att skriva ett inför-reportage för att istället skriva något annat. Jag hoppas VLH:s webbisar ser kritiken som något positivt. Deras inför reportage verkar uppskattas. I alla fall av mig.
Efter min semester har jag nu plöjt igenom artiklarna på VLH.se och måste säga att försäsongsrapporteringen har skötts utmärkt.
Jo visst men efter att ha plöjt igenom några artiklar på VLH.se så ser jag att det är minst 3 st personer som skriver på VLH.se och jag tycker att det skulle vara ett rejält långskott om ingen av dessa 3 har möjlighet att skriva ner ett par rader inför matchen ikväll?
Det är vad jag tycker.
Fredrik R wrote:Jo visst men efter att ha plöjt igenom några artiklar på VLH.se så ser jag att det är minst 3 st personer som skriver på VLH.se och jag tycker att det skulle vara ett rejält långskott om ingen av dessa 3 har möjlighet att skriva ner ett par rader inför matchen ikväll?
Det är vad jag tycker.
Själv hade jag seminarie under dagen och var iväg under eftermiddagen/kvällen. En av oss är utomlands och den tredje hade full rulle på jobbet.
Men nästa gång ska jag kanske skippa seminariet för din skull...
"Men nästa gång ska jag kanske skippa seminariet för din skull..."
Ursäkta mig, jag lovar att aldrig ge hemsidan någon mer kritik, om man får sådana svar tillbaka...
Tycker bara att all marknadsföring är viktig för en klubb som VLH men så tycker kanske inte alla...
Last edited by Fredrik R on 6 September 2008, 12:19, edited 1 time in total.
dolitle wrote:
Är rätt säker på att hjälp tas emot med öppna armar om det är någon som vill vara med och bidra.
Nja...mailade en av dom för en månad sen och påtalade att många man pratar med tycker en tabell hör hemma på en klubbsida. Anmälde mig också frivillig att hjälpa till att hålla en tabell levande. Kanske inte är någon mening att någon håller på med endast en så liten del, men det var den tid jag kunde tänka mig bidra med just då. Men man gillar kanske inte tabeller. Det blev inget svar på mailet i alla fall.
Sådärja. En helsida i smp idag. Underbart att se. Det här det här jag menar. Ett tack till alla som hjälpt Lakers och reklam för hemmapremiären. Så ska det se ut. Fortsätt så.
(har inte med vlh.se att göra jag vet, men va fan)
Representationssidan tycker jag har höjt sig avsevärt. Intressanta intervjuer med Krigare och reklamplatser-/banners som gynnar Vår Poppiga förening. En eloge till de ideelt ansvariga.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Dåligt med annonser inför "årets" match i lakerdooome på hemsidan skulle ju vara en tokannons med info om biljettläget m,m om ni Lakers vill ha fullt tryck i hallen
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Ville bara meddela att vi har lite problem med hemsidan nu och har inte möjlighet att publisera något. Vi jobbar på det och förhoppningsvis så kommer det att börja rulla ut nyheter under morgondagen igen.
Det har inget att göra med oss utan det är så att vi oplanerat fick byta server på hela vårt system & hemsida av någon anledning (inte vi som sköter den biten). Våra möjligheter att publisera har legat nere hela helgen. Därför vi inte kunnat lägga ut något. Det kommer att komma något under dagen så fort någon av våra skribenter blir lediga från jobb och dylikt.