VLH - Nybro
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
VLH - Nybro
Trots att det handlar om en träningsmatch så är allt annat än en klar vinst här, en rejäl missräkning.
Nybro kommer att kämpa långt ner i botten av serien.
Nybro kommer att kämpa långt ner i botten av serien.
Blueshirts United
-
- c/o LL´s Forum
[quote="Talismanen"]Ja känns så. Nybro har börjat säsongen riktigt dåligt. Vinden kan ju såklart vända men tveksamt. Dom kommer nog få kriga i den nedre regionen av HA.[/quote]
Ja gapskratt dansbandshjonen är redan nere för räkning, trötta halvskadaade kärringar som ionte tål den hårda försesongsträningen.
Torsk mot div 1 tingsryd två gånger om bara en knapp seger mot ett soplag från norge.
Ja gapskratt dansbandshjonen är redan nere för räkning, trötta halvskadaade kärringar som ionte tål den hårda försesongsträningen.
Torsk mot div 1 tingsryd två gånger om bara en knapp seger mot ett soplag från norge.
-
- c/o LL´s Forum
Derby är alltid derby.. Vi ska nog inte ta på oss värlsdmästarkostymen ännu. Kan ju bara gå åt helvete då.
Men att döma av lagens dagsform "borde" vi vinna.. Jag vill inget hellre än att knäppa trötta vikingar på näsan än en gång.
Men fram tills slutsignalen vill jag hålla mig ödmjuk..
Men att döma av lagens dagsform "borde" vi vinna.. Jag vill inget hellre än att knäppa trötta vikingar på näsan än en gång.
Men fram tills slutsignalen vill jag hålla mig ödmjuk..
VENI VIDI VICI
Once a Laker always a Laker...
Once a Laker always a Laker...
-
- c/o LL´s Forum
Ja det ska verkligen bli spännande att se morgondagens match.
Och ännu lite mer spännande nästa vecka när Lundbohm och McNevin kommer in i laget.
Kanske inte hör till nästa match detta men kedjorna lär bli följande när laget är komplett.
Åhsberg - Lundbohm - Fashutdinov
CJ - Rosén - Fimpen
Markusson - Lindhagen - Carlsson
Hedman - Josefsson - Hjalmarsson
Utanför dessa fyra kedjor står Basse och Thelin redo att hoppa in om nån av de andra har en dålig dag.
McNevin lär spelas in i laget på backplats bredvid Helmersson för den platsen har Karlsson och Rantatalo delat på under försäsongen och jag kan inte tänka mig att någon av dom två från början är tänkt som en av sex backar.
Och ännu lite mer spännande nästa vecka när Lundbohm och McNevin kommer in i laget.
Kanske inte hör till nästa match detta men kedjorna lär bli följande när laget är komplett.
Åhsberg - Lundbohm - Fashutdinov
CJ - Rosén - Fimpen
Markusson - Lindhagen - Carlsson
Hedman - Josefsson - Hjalmarsson
Utanför dessa fyra kedjor står Basse och Thelin redo att hoppa in om nån av de andra har en dålig dag.
McNevin lär spelas in i laget på backplats bredvid Helmersson för den platsen har Karlsson och Rantatalo delat på under försäsongen och jag kan inte tänka mig att någon av dom två från början är tänkt som en av sex backar.