VLH - Nybro

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Lalin
c/o LL´s Forum

VLH - Nybro

Post by Lalin »

Trots att det handlar om en träningsmatch så är allt annat än en klar vinst här, en rejäl missräkning.

Nybro kommer att kämpa långt ner i botten av serien.
Blueshirts United
Talismanen
c/o LL´s Forum

Post by Talismanen »

Ja känns så. Nybro har börjat säsongen riktigt dåligt. Vinden kan ju såklart vända men tveksamt. Dom kommer nog få kriga i den nedre regionen av HA.
Den som inte sjunger är taifare!!!
snyftbo
Forumamatör

Post by snyftbo »

[quote="Talismanen"]Ja känns så. Nybro har börjat säsongen riktigt dåligt. Vinden kan ju såklart vända men tveksamt. Dom kommer nog få kriga i den nedre regionen av HA.[/quote]

Ja gapskratt dansbandshjonen är redan nere för räkning, trötta halvskadaade kärringar som ionte tål den hårda försesongsträningen.
Torsk mot div 1 tingsryd två gånger om bara en knapp seger mot ett soplag från norge.
Talismanen
c/o LL´s Forum

Post by Talismanen »

Läs igenom ditt inlägg och tänk efter lite. Går det verkligen att läsa vad jag skrivit? Skriv det sen en gång till. Du kanske lyckas. Om inte föreslår jag att du hänger med lite mer på svenskalektionerna så att man i framtiden kan förstå vad du skrivit.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Baloo
Forumdemon

Post by Baloo »

Derby är alltid derby.. Vi ska nog inte ta på oss värlsdmästarkostymen ännu. Kan ju bara gå åt helvete då.

Men att döma av lagens dagsform "borde" vi vinna.. Jag vill inget hellre än att knäppa trötta vikingar på näsan än en gång.

Men fram tills slutsignalen vill jag hålla mig ödmjuk..
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Man undrar om matchen kommer att präglas av vänskap och hockeykunnande. Eller sitter förra matchen kvar i en del spelares medvetande? :lol:

Åsyftar matchen som har spelats lagen i mellan :wink:
Blueshirts United
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Känns som en evighet sen man såg Lakers, ska bli spännande i morgon och se hur pass laget gått framåt sen sist. Och på tisdag blir det tillökning för familjen Lakers, än mer spännande.
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Ja det ska verkligen bli spännande att se morgondagens match.

Och ännu lite mer spännande nästa vecka när Lundbohm och McNevin kommer in i laget.

Kanske inte hör till nästa match detta men kedjorna lär bli följande när laget är komplett.

Åhsberg - Lundbohm - Fashutdinov
CJ - Rosén - Fimpen
Markusson - Lindhagen - Carlsson
Hedman - Josefsson - Hjalmarsson
Utanför dessa fyra kedjor står Basse och Thelin redo att hoppa in om nån av de andra har en dålig dag.

McNevin lär spelas in i laget på backplats bredvid Helmersson för den platsen har Karlsson och Rantatalo delat på under försäsongen och jag kan inte tänka mig att någon av dom två från början är tänkt som en av sex backar.
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Ja Per, så lär det säkert se ut när nykomlingarna skall in i laget. Av det man sett, läst och hört vore det dumt att ändra för mycket. Lakers verkar funkat rätt bra i både Norge och Danmark. Vi får se om det är nån stuns i benen i morgon eller om man lyft tyngder hela veckan :)
snyftbo
Forumamatör

Post by snyftbo »

Torsk mot dansbandshjonen i kväll, och ni får skämas.Ett normalt tips
är 6 måls övervikt
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Skämmas heter det. Och det behöver vi inte göra om i fall att, Nybro kan säkert mycket bättre än dom visat. Om du slutar fjolla dig kan någon säkert ta dig på allvar också.
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

snyftbo wrote:Torsk mot dansbandshjonen i kväll, och ni får skämas.Ett normalt tips
är 6 måls övervikt
Ett normalt tips är att du inte fyllt 10 än! (?) :roll:
Man blir såå trött på dig!
Post Reply