betydligt mer än nyköping iallafall enligt räkenskaperna så stämde ju allt å vi ligger kvar i AS medan ni i nyköping inte gör det så nog har ni det som ja ser det inte en suck jämfört me oss.
Hahaha. Och Dzurilla ska snacka om vettiga och sakliga inlägg. Patetiskt är förnamnet, drygjöns är efternamnet. Du har inte debatterat allt för mycket sen din första post och sen kommer ovanstående. Ja jag vet, några sk sakliga inlägg får du inte av mig i den här debatten. Eller det kommer DU nog fan aldrig få av mig. Du säger att vi är inskränkta. Ja, det ordet borde ju du va jäkligt bekant med.
Primeau wrote:Själv är jag tillbaka vid datorn efter fikat: det blev Rättvisemärkt kaffe
Fram för rättvisemärkt hockey! Då har Växjö Fuskers inte en suck!
Du fattade visst inte vinken. Med min lilla gliring om kaffet ville jag ha sagt att rättvisa nu har skipats: Lakers spelar vidare på elitnivå och Nyköping degraderas (möjligen låg Karlssons Ålandsresa och fifflandet som pågick från NH-håll då er i fatet när licensnämnden nu tog sitt beslut ).
Nyköping har haft oordning i sin ekonomi. Står för det. Tagit sitt straff
Växjö har haft en osannolik oordning i sin ekonomi. Man har mörkat detta under flera år. Man har valt den enkla vägen att fortsätta fiffla. Därför är man kvar i Allsvenskan. FUSK!
Du din bittra och besvikna Ålandspassagerare - smäll igen foderluckan nu för fan.
Din klubb hade inte kontroll över nuffrorna därav nedflyttning till Korpregionen. VLH fixade det ekonomiskt prekära läget - med råge. Är det någon klubb som har fifflat och trixat så är det väl NI - därav nedflyttning. NH90's fifflande beskriver du som ekonomisk oordning, hehe, lycka till i Samhallsserien.
Utan Jan 'gratisspritärgott' Karlsson på svenska ishockeyförbundet så hade ni ta mig fan inte existerat öht. Fjant!
Men för all del, låt ordbajseriet spruta likt ränneskita - bringt it on din patetiska wannabecharlatan.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]