Kedjorna 08/09

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Det var ett satans gnäll på Hedman - kom ihåg att vi har spelat EN träningsmatch! Det slog väl inte direkt gnistor om killen, i likhet med så många andra, men nog satte han in ett par-tre sköna tacklingar. Hedmans ena utvisning var förresten felaktig: tacklingen var klockren och jag förstår att han blev upprörd på Morgan J (det var det fler som blev :lol: ).
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Så här är det inför varje säsong. Somliga drar alltför långt gångna slutsatser av den speciella form av träning som kallas träningsmatcher. Självklart står det fritt fram att såga eller hylla spelarna om man så önskar, och visst kan man hitta intressanta detaljer eller synvinklar. Men att såga en spelare på grundval av EN träning är...de som minns Christoffer Perssons första träniningsmatch för VLH vet vad jag talar om.
Charlamov
Forumterrorist

Post by Charlamov »

NEDOMANSKY wrote:Håller med Charlamov, det Man rimligen med säkerhet kan vänta sig av Hedman är just DUMMA utvisningar(fråga Augustin) :ajaj: ALLT annat är ett STORT +, vilket Jag är övertygad om blir fallet, Vi Har Nu TRE så kallade Brunkare i Laget Hedman,Gurra och Thelin , VEM Brunkar BÄST :whistle:

Rock`n Roll Highschool :twisted:
Det är väldigt trevligt när du håller med mig Neddo, men i fallet Hedman har jag ALDRIG uttalat mig. Jag har lovat mig själv att inte ge skriftlig kritik förrän efter minimum 5 seriematcher. Jag kommer säkert spontansåga/höja någon spelare tidigare. I nyktert tillstånd t.o.m.
Du har blandat ihop mig med den där Chav. Gör aldrig om det 8)
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

:oops: , sorry :whistle:
In Hinkum Veritas
Post Reply