Växjö Lakers Haverirapport är klar.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumdemon
-
- Forumdemon
Fel..
Ja, Oberst, när du lösrycker en mening så kan man bara tolka det så...
Men längre ner står att 80% av Podein/DeFauw ska finansieras med externa medel - ej inom ramen för ordinarie spelarbudget. DETTA är va man misslyckats med - inget annat. Står ingenstans att det är Podeins fel.
Håll dig till fakta är du snäll!
Men längre ner står att 80% av Podein/DeFauw ska finansieras med externa medel - ej inom ramen för ordinarie spelarbudget. DETTA är va man misslyckats med - inget annat. Står ingenstans att det är Podeins fel.
Håll dig till fakta är du snäll!
Våga skjuta tufft att göra mål!
Tycker det är en bra rapport. Enkel att förstå. Med facit i hand önskar man att de då arbetande i klubben redan när de första varningssignalerna kom hade dragit i nödbromsen. Men jag tror hela föreningen har lärt sig en rejäl läxa. Till skillnad från Hammers, så överlevde vi, och fick en andra chans!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

-
- Inaktiverad användare
Så kom den till slut, den beskriver hur det kan gå när allt för många fulla förtroenden låter NÅGON ANNAN göra det som måste göras, vilket naturligtvis INTE blir gjort eftersom det vid tiden vid sakernas uppkomst inte ansågs passande att vara kritisk, som i sin tur ledde till att Lakershjärtat ifrågasattes.
Svaret är, vilket omskrivs med silkesvantar och bäddas in i Bomull, vilket trots allt är korrekt då Brittisk RävJakt inte gynnar Kärnverksamheten, att sanningen ofta i dylika sammanhang är mycket enkel och sammanfattas kort och koncist med TVÅ Ord INKOMPETENS och FEGHET.
Sen är det inte utan att ett Militäriskt Ledarskap var en av De största Misstagen Lakers gjort, vilket ännu en gång stämmer till eftertanke.
Nu seglar Jag vidare på Lakerssjön, utan att för ett ögonblick glömma vad som varit, och då inte heller hur våra Belackare, de avundsjuka Kulturbärarna i Länet, bitvis skött sina respektive Klubbar, som Utmanare i Kampen om Titeln Länet Hockeystolthet.
När Man betänker hur stor Erfarenhet som De Tre Vise Klubbarna har tillsammans nämligen 211 års erfarenhet, mot PopCornlagets snart 11 år så går Jag med lätta steg till Lakerdooome för första Träningsmatchen inför 6:e HA säsongen
FORZA LAKERS osv..........
Svaret är, vilket omskrivs med silkesvantar och bäddas in i Bomull, vilket trots allt är korrekt då Brittisk RävJakt inte gynnar Kärnverksamheten, att sanningen ofta i dylika sammanhang är mycket enkel och sammanfattas kort och koncist med TVÅ Ord INKOMPETENS och FEGHET.
Sen är det inte utan att ett Militäriskt Ledarskap var en av De största Misstagen Lakers gjort, vilket ännu en gång stämmer till eftertanke.
Nu seglar Jag vidare på Lakerssjön, utan att för ett ögonblick glömma vad som varit, och då inte heller hur våra Belackare, de avundsjuka Kulturbärarna i Länet, bitvis skött sina respektive Klubbar, som Utmanare i Kampen om Titeln Länet Hockeystolthet.
När Man betänker hur stor Erfarenhet som De Tre Vise Klubbarna har tillsammans nämligen 211 års erfarenhet, mot PopCornlagets snart 11 år så går Jag med lätta steg till Lakerdooome för första Träningsmatchen inför 6:e HA säsongen

FORZA LAKERS osv..........
In Hinkum Veritas
Lalin wrote:Jag kunde inte ha sagt det bättre själv Putte![]()
Jag är lite orolig för om det finns tillräckligt med folk som vill ställa upp och sälja lotter och stå i kiosk under matcherna framöver.
Men det finns det säkert. Hoppas jag![]()
Finns det hjärta till att rädda Lakers ur den krisen som varigt så finns det garanterat hjärta till idiellt arbete skulle jag tro