För att det aldrig mer ska hända Nils behövs det pengar. Därför är ekonomisnack så oehört viktigt i en förening. Upp med staplen nu för supporterspelaren på VLHs hemsida så man kan börja hoppas på ES på allvar framöver.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Ingen har talat om för er om lånet på millionen till 9,5% ränta som inte kan lösas då det är villkorat. Ta upp det i morgon så får ni se vad dom svarar
Tröttsamt med utomstående som tvunget skall ha en åsikt om allt man inte vet nåt om eller har med att göra. Att man ens orkar halvvägs är rent fantastikt, snacka om konsten att skaffa sig ett liv. Gäspar mig till sömns.
Stor Glädje Råder I Lakers-Familjen, även bland Familjens SVARTA Får
Cirkusen med Tasksparkar som specialitet rullar vidare och PopCorn-oset är lika väldoftande som Silly-Season säsongens Grillade Gris.
Äntligen kliver personer in i en idrottsklubb i Sverige och blir ägare, detta likt Italiens Fantastiska Fotboll Där Miljardärer som Moratti delar samma Passion som Gatsoparen på Stadens torg.
Japp alla belackare, kolla den bloggen. Om det nu är sant det som står så är nästa lag i gång och rensar upp i träsket. Är det nån som ska skicka en anmälan på IKO också i så fall till licensnämnden???
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Är det ett lån på swedbank menar du?? I så är det checkkrediten på en mille du pratar om. Inga konstigheter med en checkkredit. Dock vore det intressant vart du får 9,5 % i ränta från???
Trist för IKO, hoppas dom fixar det trots allt. Tänker inte kasta skit tillbaka även om det kan tyckas väldigt frestande. Dessvärre är det fler lag som har stora problem, vi får hoppas dom också fixar det.
Jag håller inte med dig Lalin. För mig är alla klubblagen lika jäkla viktiga. Bakom allt finns det ungdomar som lever för sin idrott. Så jag kan inte sälla mig till de personer som hoppats att se Lakers gå i graven och önska TAIF eller Troja, eller nån annan detsamma. När det gäller det sportsliga, då har jag inget över för dessa, men föreningsmässigt hoppas jag vi slipper fler KK-fall än de som varit. Jag önskar ingen förening de. Så jag håller båda mina tummar för att IKO i detta fall ska lösa sin ekonomi också. Dock tror jag fler snart kryper upp till ytan. Lakers och IKO är bara början!!
Inget roligt alls. Till detta kan man också addera Kommunalt borgenslån (tror det var på 1,5 mille) som IKO erhåll i höstas, ,samt obetalda hyror till kommunen som fn ej krävs in på (tror det rörde sig om 1 milla där).
Känns inte roligt att göra en kontroll/balansräkning där inte.
Som jag sa ovan Zebbe, det kommer flera. Alla med skadeglädje som vart här inne de senaste veckorna och njutit av VLH:s problem, kommer nu att se att detta är ett problem för fler. Det är tufft att vara en HA-förening rent ekonomiskt!!
Lalin wrote:Putte! Du får ha din åsikt så har jag min. Jag tål inte hur mycket skit som helst.
Antingen försöker man bromsa ekorrhjulet eller låter man det snurra vidare. Men då får man också vara beredd på att dessa sorgliga individer återkommer när det på något sätt brinner i knutarna igen!!