Rädda Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Lakersfan_03, så länge inget är officiellt så har man rätt att känna sig orolig, så länge du inte avslöjar något här och nu förstås. 150 000:- är inte lika mycket som 1.25 mille, men mycket pengar ändå med tanke på att de flesta privatpersoner/sponsorer förmodligen redan har gett sitt och enda bidrag.
Vilket klockslag är deadline på måndag då alla pengarna ska vara inne?
Vilket klockslag är deadline på måndag då alla pengarna ska vara inne?
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Billigare blir det förstås inte, men intäkterna är desto större.mace wrote:Hur kan det vara billigare?Sarrre wrote:Jag hade hellre sett mitt lag i botten av elitserien än toppen av allsvenskan. Det är billigare.Anders83 wrote:
Ta du dig en funderare på hur kul ni kommer ha det i botten av Elitserien , nedpinkade och förnedrade med ett slutresultat på 20-30 p , passa samtidigt på att stoppa upp en grön-vit overhead i kanelkojan och masa dig iväg och sysselsätt dig med något lämpligt tex Lego eller liknande
[b]Stolthet, hjärta & tradition - since 2001[/b]
Inte nödvändigtvis.Roggan wrote:Du måste väl mena i Lakerdome, eller?snyftbo wrote:Det började med en skakning i lakers dom.....
Inte alltid lätt med det svensk-engelska språket
Han kanske menar "Lakers" som possesivt pronomen och helt enkelt råkade glömma ett "e" i "dome"?

"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Nej nej Viktor, det är inget glömt "e". Dome översatt till svenska är väl dom, så lakers dom är helt korrekt svenska (om man bortser från att Växjö ishall inte har något domliknande över sig, men det är en annan diskussion). 
Tillbaks till topic, usch vad spännande det är just nu, vill veta hur det går för Lakers!!!

Tillbaks till topic, usch vad spännande det är just nu, vill veta hur det går för Lakers!!!
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
Elitlicensen blir ren formalia i år. Vi har inte betalat svarta löner och annan mörk verksamhet som en annan kronobergsklubb åkte dit på. Förbundet tittar på att det finns en kraftfull och trovärdig handlingsplan för att inte hamna på minus i ekonomin igen, vilket finns. Man konstaterar också att föregående bokslut är godkänt av revisorer, myndigheter och nämden själva. Samma typ av godkännande kommer ges till några andra klubbar i hockeyallsvenskan med minus i kassan. Insamlingsresultatet blir det som avgör framtiden för oss.
...
....om det skulle bli problem med licensen så skulle inte Svenska hockeyförbundet lagt ut nästa års spelschema redan......och fortfarande gäller att 2 år i rad problem=licensproblem, att man sedan förklarar att det gått back under flera år har inget med licensen att göra för detta år....back ja det går nog de flesta hockeyklubbar, så även TAIF så även Troja...det kostar att va på toppLasseMaja wrote:Att Lakers har fått ihop pengarna kan det väl inte vara någon här som betvivlar. Det som blir spännande för er är när elitlicensen ska delas ut, men det är ett tag till dess.

"Once a laker, always a laker."
Helt riktigt Niles, Lakers har inte åkt dit för att ha betalt svarta löner. Men fuskat har man ju lik förbannat gjort. Nu tror jag faktiskt inte att ni behöver vara nervösa för att bli nerskickade till ettan, hockeyförbundet är det mest inkompententa av alla idrottsförbund och har säkert inte koll på sina regler. 

Tingsryds AIF
since 1923
since 1923
-
- Inaktiverad användare
Genom att skriva här på Forumet, dessutom FLERA gånger att JAG INTE betalar EN Spänn Innan Haverikommissionen avlagt Rapport torde stå klart för De flesta, Dock inte Niles
Om sedan Niles inte tror att Jag håller på Lakers, och fortsättningsvis inte kommer att använda Mina slantar till att stödja ett fortsatt Tasksparkande Mot Hockeyetablissemanget, så misstar sig Niles
Att ges sken av, är för Mig omöjligt eftersom jag sitter i en Zink-Spann

Om sedan Niles inte tror att Jag håller på Lakers, och fortsättningsvis inte kommer att använda Mina slantar till att stödja ett fortsatt Tasksparkande Mot Hockeyetablissemanget, så misstar sig Niles

In Hinkum Veritas
NEDOMANSKY wrote:Genom att skriva här på Forumet, dessutom FLERA gånger att JAG INTE betalar EN Spänn Innan Haverikommissionen avlagt Rapport torde stå klart för De flesta, Dock inte Niles![]()
Om sedan Niles inte tror att Jag håller på Lakers, och fortsättningsvis inte kommer att använda Mina slantar till att stödja ett fortsatt Tasksparkande Mot Hockeyetablissemanget, så misstar sig Niles![]()
Vissa har kriterier för att man skall räknas som en supporter/riktig supporter vissa har det inte , lev med det

snyftbo wrote:Krismöte i kväll stop fattas ännu slantar stop många som inte skickat in tiggarpengarna stop på torsdag är det slut stop då stängs repiratorn av
Insiderinfo ala aschberg
Med tanke på alla dina 12 seriösa inlägg så ger jag inte mycket för din "insider ala aschberg" och försöker du vara rolig så lyckades du ännu sämre ...