Kvalseriesnack (2 lag till ES)
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumproffs
Sören Persson rånade ju oss givetvis, sedan hävdade jag redan innan säsongen att Nihlstorp inte är en bra målvakt...han gjorde en säsong som va väldigt bra men nu när det börjar gälla har han varigt dålig...och att då signa han för 2 nya år samtidigt som man säger man ska till eliten rimmar illa...Men skitsamma bara vi går upp ikväll så 

4sport visar alla tre matcher idag som web-tv. http://tv4live.sportexpressen.se
- Åryd Lakej
- Forumdemon
- Åryd Lakej
- Forumdemon
- Åryd Lakej
- Forumdemon
- Åryd Lakej
- Forumdemon
- Åryd Lakej
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
...
Ha ha ha såg ni malmös supportrar i ejendals moahahahaha där snackar vi känslor
vi kan glädja oss åt att få spela i allsvenskans fetaste hall sen hihi...
Men fan grattis Brynäs och framförallt grattis Rögle till den fina skalpen

vi kan glädja oss åt att få spela i allsvenskans fetaste hall sen hihi...
Men fan grattis Brynäs och framförallt grattis Rögle till den fina skalpen
haha klart vi syns vi ska väl möta varandra i kvalserien nästa år!Mygel wrote:Underbart och jävligt. Efter ha väntat 12 år på detta ögonblick så befinner man sig på en annan kontinent då drömmen går i uppfyllelse!!!!!!
Växjö o Troja pågarna, vi ser er snart där uppe!
Kan inte sluta le nu!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Bara att lyfta på hatten och säga GRATTIS till Rögle !!!
Samtidigt visar det att det är inte omöjligt att gå upp i Eltserien för lag i allsvenskan ,trots allt har vi slagit Rögle borta med 5-1 och 3-0 hemma , detta året,okej att Rögle inte hade något att spela för sista vid 3-0 vinsten,Men för mej känner jag en stor lättnad ikväll när Brynäs visade att de var att lita på när det gällde.
GRATTIS Mygel !!!!Sen har jag en viss Arnesson Och Fjellsen som jag gratulerar där nere i Ängelholm .
Vi ses i kvalserien nästa säsong
Samtidigt visar det att det är inte omöjligt att gå upp i Eltserien för lag i allsvenskan ,trots allt har vi slagit Rögle borta med 5-1 och 3-0 hemma , detta året,okej att Rögle inte hade något att spela för sista vid 3-0 vinsten,Men för mej känner jag en stor lättnad ikväll när Brynäs visade att de var att lita på när det gällde.
GRATTIS Mygel !!!!Sen har jag en viss Arnesson Och Fjellsen som jag gratulerar där nere i Ängelholm .
Vi ses i kvalserien nästa säsong

Last edited by alfax on 10 April 2008, 21:47, edited 1 time in total.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Rögle avancerar till elitserien - ishockeyns svenska finrum. Vem hade kunnat tro det? Vilken hockeysaga. Rögle hade ett stort spelartapp inför denna säsongen, mer än VLH, men ändock så fetlyckas man. Dom inte bara överraskar utan dom skräller.
Jag är förste man att imponeras och höja på hatten till Rögle BK. Gratulationer till forummotståndare som Kongo-Mygel, Kypar-Oberst och övriga Danmarkssupporters utdelas. Ni är värda en plats i finrummet. Ni har gjort det jävligt bra. No doubt about it.
Kenny J + Jörgen J = Rögle BK 08/09?
Percy är nog mannen som sover sämst i hela europa ikväll.
/T5!!
Jag är förste man att imponeras och höja på hatten till Rögle BK. Gratulationer till forummotståndare som Kongo-Mygel, Kypar-Oberst och övriga Danmarkssupporters utdelas. Ni är värda en plats i finrummet. Ni har gjort det jävligt bra. No doubt about it.
Kenny J + Jörgen J = Rögle BK 08/09?
Percy är nog mannen som sover sämst i hela europa ikväll.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
nån mer än jag som läste Percys utspel i kvällspressen om att stänga elitserien? Han stod å päste framför skrytbygget och såg mallig ut..
alltså, jag hade gett en månadslön för att få se honom nu. Kan garantera att han sett gladare ut om han fått turning torso uppkört i stolgången...
SVINHUGG GÅR IGEN, Percy, din giriga stackare, glöm inte det!
[/skadeglädje]
alltså, jag hade gett en månadslön för att få se honom nu. Kan garantera att han sett gladare ut om han fått turning torso uppkört i stolgången...

SVINHUGG GÅR IGEN, Percy, din giriga stackare, glöm inte det!
[/skadeglädje]
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
-
- c/o LL´s Forum
Kan inte sluta skratta åt att det sista som sades på läktaren när vi mötte Rögle var : "RÖGLE TAR MAN INTE PÅ ALLVAR"
malmö och leksand skriver jag med små bokstäver för det är så jävla gött att se att man inte kan köpa sig en plats i ES! Varken malmö eller leksand är riktiga lag, se på Rögle - En JUNIOR är det som skjuter dom till ES!!!

malmö och leksand skriver jag med små bokstäver för det är så jävla gött att se att man inte kan köpa sig en plats i ES! Varken malmö eller leksand är riktiga lag, se på Rögle - En JUNIOR är det som skjuter dom till ES!!!