Med facit i hand, där de allsvenska föreningarna (inte bara Leksand och Malmö) stör elitserielagen och division-1-föreningarna är bättre än Huddinge rubbas mina föreställningar från innevarande säsong en hel del.
Bara för att division-1-lagen slår Huddinge behöver ju inte det betyda att de inte vill stanna kvar. Följdfrågan blir ju i så fall automatiskt; vill inte Mora eller Brynäs heller vara kvar.....?
Du har så rätt Carl ,tycker vi inte ska hålla med tramset att det eller det laget inte vill stanna kvar,De som tar platserna uppåt är värda det : Sen vad ev. förekommer i korridorerna har inte vi en aning om.
Jag ska kolla Troja-Väsby idag. Får se om jag tycker deras stomme räcker till på AS-nivå. Alltid vanskligt att göra jämförelser, men ska bli intressant ändå. Dessutom är hockey tokskoj!
Varanen wrote:Jag ska kolla Troja-Väsby idag. Får se om jag tycker deras stomme räcker till på AS-nivå. Alltid vanskligt att göra jämförelser, men ska bli intressant ändå. Dessutom är hockey tokskoj!
Varanen wrote:Jag ska kolla Troja-Väsby idag. Får se om jag tycker deras stomme räcker till på AS-nivå. Alltid vanskligt att göra jämförelser, men ska bli intressant ändå. Dessutom är hockey tokskoj!
Det hade varit intressant att läsa kring dina intryck kring Troja från Väsby-matchen. Som du skriver är det ju svårt med den här typens jämförelser, men inte helt ointressant. Jag vet ju att DE stack ut hakan för någon vecka sedan och påstod att Troja hade klarat nytt kontrakt i HA redan med dagens trupp. Dina synpunkter?
Här sitter man och bara njuter... nästan tårar i ögonen av lycka.
Nu blir det förfest till torsdag sedan festar vi till hösten.
TROJA VI GER OSS ALDRIG
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
skall bli intressant och se hur nu sundsvall,nybro,almtuna och nyköping klarar sin elitlicens:)
vi kan ju få 4-5 nya lag till allsvenskan
om nu inte huddinge,mariestad,väsby eller asplöven vill så kanske vi får upp örebro,helsingborg,karlskrona,mörrum och alvesta
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
skall bli intressant och se hur nu sundsvall,nybro,almtuna och nyköping klarar sin elitlicens:)
vi kan ju få 4-5 nya lag till allsvenskan
om nu inte huddinge,mariestad,väsby eller asplöven vill så kanske vi får upp örebro,helsingborg,karlskrona,mörrum och alvesta
Lär nog i så fall bli bantning redan kommande säsong till 14 lag i så fall.
Till att börja med.. ..Hatten av för Troja. Men även för Mariestad.
Sist men inte minst måste Pär Åkerström den gamla Lakerskrigaren ha ett MVG. Han måste vara Den bästa Div1 målisen detta seklet med tanke på att han lyckats dra upp 2 lag från Div1 till Allsvenskan irad. En bedrift. Hoppas han spelar kvar i Bois och Allsvenskan.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]