Playoff 1:1 Växjö Lakers - Västerås
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
En av de viktigaste ingredienserna för att Växjö Lakers ska lyckas besegra Västerås är dock ett massivt publikstöd. Ett fullsatt Lakerdome kan göra underverk för Växjö Lakers och knäcka vilken motståndare som helst.
– Publiken behöver hjälpa till med ett bra stöd också och vi ser fram emot det. Vi har ett helt fantastiskt publikstöd så det kommer att bli grymt viktigt, avslutar lagkaptenen.
''
KOMIGEN NU LAKEJER. FYFAN VAD KUL DET SKA BLI
– Publiken behöver hjälpa till med ett bra stöd också och vi ser fram emot det. Vi har ett helt fantastiskt publikstöd så det kommer att bli grymt viktigt, avslutar lagkaptenen.
''
KOMIGEN NU LAKEJER. FYFAN VAD KUL DET SKA BLI
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
Talismanen
- c/o LL´s Forum
-
Komodoödlan
-
ON THE WAY UP
- Forumproffs
-
NEDOMANSKY
- Inaktiverad användare
Ikväll räcker det inte med att kämpa och Ge ALLT
Ikväll is The Night!!!, då gäller det att ha Taktiken klar för sig, samt inga felbeslut eller offensiva TVÅor, ikväll skiljer Vi Agnarna från Vetet
Ett VARNINGENS Finger stort som ett Småländskt Isterband höjs för Nästa säsongs NHL-Proffs Patrik Berglund, BEWARE!!!!!!
Ikväll is The Night!!!, då gäller det att ha Taktiken klar för sig, samt inga felbeslut eller offensiva TVÅor, ikväll skiljer Vi Agnarna från Vetet
Ett VARNINGENS Finger stort som ett Småländskt Isterband höjs för Nästa säsongs NHL-Proffs Patrik Berglund, BEWARE!!!!!!
In Hinkum Veritas
Ikväll gäller det för ledarna att ha målat upp rätt bild för var och en av spelarna.
Ikväll skall alla lakers krigare ned på hörntänderna om det behövs.
Själv har jag målat upp bilden av mitt nöjsamma leende när jag promenerar hem efter 2-0 vinsten mot ett vilt krigande vik som inte riktigt räckte till.
Ikväll skall alla lakers krigare ned på hörntänderna om det behövs.
Själv har jag målat upp bilden av mitt nöjsamma leende när jag promenerar hem efter 2-0 vinsten mot ett vilt krigande vik som inte riktigt räckte till.
Jag är inte ett dugg rädd för spelarnas inställning, den kommer att vara 100% rätt över hela linjen. Men det är ett play-off med alla dess nycket, som kan spela spratt.
Det jag i så fall kan känna oro inför är domaren, jag har inte haft förtroende för Niklas Persson någon gång tidigare och har det inte ikväll heller. Tyvärr är han en av få domare som kan hamna fullständigt snett, så låt oss hoppas att han inte är med och tar idiotutvisningar åt något håll.
Det jag i så fall kan känna oro inför är domaren, jag har inte haft förtroende för Niklas Persson någon gång tidigare och har det inte ikväll heller. Tyvärr är han en av få domare som kan hamna fullständigt snett, så låt oss hoppas att han inte är med och tar idiotutvisningar åt något håll.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
-
Lakersfan_03
- c/o LL´s Forum
- Linkankopia
- Forumproffs
Verkar vara varannat mål-stil nu. Först gör vi ett sen VIK osv ....
www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
Min analys är:
- I första perioden så var VIK det bättre laget.
- I andra perioden så var VLH det bättre laget. Weinis übermiss var enormt kostsam. Mål där och vi hade vunnit.
- I tredje perioden så uppträder VLH's defensiv som rädda flickor. Defensiven var junioraktig. TRE jävla insläppta mål, slumpaktigt, i en sådan här viktig match. Förkastligt. Och jag kan inte begripa varför INGEN Lakerskrigare spelar fysisk hockey. Bedrövligt! Vilken Krigare skall sänka Berglund? Hallå, vi lirar i ett slutspel! Enorm handväskevarning.
Matchens bästa spelare är tveklöst Hjalmarsson.
Aftonens bonus är att BHC smiskar Renjägarna.
Fy fan.
/T5!!
- I första perioden så var VIK det bättre laget.
- I andra perioden så var VLH det bättre laget. Weinis übermiss var enormt kostsam. Mål där och vi hade vunnit.
- I tredje perioden så uppträder VLH's defensiv som rädda flickor. Defensiven var junioraktig. TRE jävla insläppta mål, slumpaktigt, i en sådan här viktig match. Förkastligt. Och jag kan inte begripa varför INGEN Lakerskrigare spelar fysisk hockey. Bedrövligt! Vilken Krigare skall sänka Berglund? Hallå, vi lirar i ett slutspel! Enorm handväskevarning.
Matchens bästa spelare är tveklöst Hjalmarsson.
Aftonens bonus är att BHC smiskar Renjägarna.
Fy fan.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
-
Komodoödlan
-
Komodoödlan