Bozze wrote:Alla till Västerås nästa söndag är känslan jag har i magen.
Tror nog det hade blivit så oavsett resultatet ikväll. Kan inte tänka mig annat än att Löven vill slippa Lakers. Visst, dom har rätt fin statistik mot oss men dom vet vad som kan hända och vad det kostar. Det är way to hard att möta oss.
Det är 50/50 matcher oavsett vilka vi får möta. VIK roligast då man kan se match 2 på plats också. Löven för det skulle vara så kul att skicka ut skoterraggarna med röva före.
Last edited by Niles on 29 February 2008, 21:44, edited 1 time in total.
Nille wrote:Om VIK går förbi Löven så lär de inte välja oss, då blir det löven i första matchen.
Precis. Ingen av dom lär välja oss. Bara hoppas att Löven ro hem det här. Dels för att jag tror att vi har större chans mot VIK och dels för den ekonomiska biten.
Som jag ser det är skillnaden mellan VIK och Löven så, att VIK har inte samma fart och frenesi i sitt spel som Löven har när de är i sitt essä, men VIK klarar sig så bra för att de är så välorganiserade och är skickliga på det, att de inte släpper till mycket bakåt. Löven kan om de vill hålla ett ursinnigt tempo i anfallszon under stora delar av en match, så Löven skulle jag vilja undvika.