ÄNTLIGEN
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vilken go' seger!Synd bara att det blir bråk efter matchen,fast je e rätt övertygad om att våra vakter redde ut "tigerstormen'"!
Egentligen' var det ju TAIF vs TAIF om man ska fatta det (o)rätt i SMP!?
Jaja,vi vet ju nu att LAKERS vann o vi e skitglada för det.SÅ DET SÅ! Borås imorgon ska bli kul...tack för ordet!

"Det ordnar sig med skridskor,bara det blir is!"
-
- c/o LL´s Forum
Själv jobbar jag på SMP men idag var det fan det sämsta jag har läst. Det stod ju precis som om det var sååå synd om Taif att duom inte vann för att dom hade 11 små juniorer med i laget. Och varför hade dom det då? jo det vet vi ju alla.
Det hade inte skadat SMP om dom hade skrivit upp Lakers som segrare och inte Taifare som stackars förlorare.
Dessutom åter igen bild på brigaden och inte Lakejerna,. grrrr
Det hade inte skadat SMP om dom hade skrivit upp Lakers som segrare och inte Taifare som stackars förlorare.
Dessutom åter igen bild på brigaden och inte Lakejerna,. grrrr

-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Offentligt erkännande och en uppmaning till er som misströstar...
Jag som börjat prenumerera på SMP i höst, bara för att kunna följa Lakers i media...
Det har ju inte börjat på bästa möjliga sätt, varken för SMP eller mig;
jag halkar i kattskit i jakten på tidningskillen, SMP har skrivit artiklar som suger *** och när jag skulle plocka upp tidningen i morse - ja... då hade kattfan pissat ner hela blaskan.
Jag vägrar ge upp! Jag har skrivit till SMP:s sportredaktion och jag har tagit ett allvarligt snack med tjejen och veterinären angående katten.
TÅLAMOD GUBBAR!
Jag som börjat prenumerera på SMP i höst, bara för att kunna följa Lakers i media...
Det har ju inte börjat på bästa möjliga sätt, varken för SMP eller mig;
jag halkar i kattskit i jakten på tidningskillen, SMP har skrivit artiklar som suger *** och när jag skulle plocka upp tidningen i morse - ja... då hade kattfan pissat ner hela blaskan.
Jag vägrar ge upp! Jag har skrivit till SMP:s sportredaktion och jag har tagit ett allvarligt snack med tjejen och veterinären angående katten.
TÅLAMOD GUBBAR!
Anderzon , fortsätt mot SMP,jag ska göra vad jag kan ,de måste vakna att det är i Växjö hockeyintresset finn nu ,och jag är också beredd att säga upp abbonemanget om de inte inser detta.gör de inte ett reportage om Lakejerna ,så ska jag se till att minst 100 säjer upp sitt abbonemang , så många är vi som kan visa vad vi står.Vore roligt att se hur många i Ljungby som har årsabbonemang .Nej Där är Smållänningen dominerande ändå skrivs det så mycket om dem.
Ingen match är spelad förrän den är slut!