Vad kan man kräva här ?.
- Inte särskilt mycket kanske en megaskräll och en poäng ?. Nja kanske är att ta i. Försök håll siffrorna nere men som sagt allt kan hända. LIF är oerhört svårspelade i Ejendals Arena och undra om Lakejerna kommer höras under matchen ?. Kanske om vi leder. KOMIGEN LAKERS
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Vi vann mot Rögle med 5-1! Lika svårslagna som Rögle normalt är på hemmaplan, så kan vi skrälla mot Leksand också. Men Leksand har alldeles för skickliga skyttar för att ska kunna tro på seger.
Lakers behöver ha alla man fem man på isen för att vinna!
Komodoödlan wrote:Vi vann mot Rögle med 5-1! Lika svårslagna som Rögle normalt är på hemmaplan, så kan vi skrälla mot Leksand också. Men Leksand har alldeles för skickliga skyttar för att ska kunna tro på seger.
Lakers behöver ha alla man fem man på isen för att vinna!
Det behöver vi nog har vilket lag i serien vi än möter
Jovisst har du rätt, men i synnerhet mot Leksand. Gäller att spela discplinerat mot de här typ av lag och utnyttja de bättre lagens misstag, för jag tror inte vi kan spela ut Leksand. Vi behöver våra man vid kontringar. Sedan vid 4/5 är de som "2 gubbar" fler än oss med tanke på hur skickliga de är och att de förfogar av Houkko på blå Kom ihåg att samtliga i Leksand, förmodar jag, har elitserierutin. Men varför jag tror att vi kan ha en chans mot Leksand är att vi kommer fräscha och utvilade till den här matchen.
Vi har slagit Leksand förr på bortaplan, men i år har de ett helt annat lag också.
Å andra sidan har de ingen Christan Jacobsson
Komodoödlan wrote:Jovisst har du rätt, men i synnerhet mot Leksand. Gäller att spela discplinerat mot de här typ av lag och utnyttja de bättre lagens misstag, för jag tror inte vi kan spela ut Leksand. Vi behöver våra man vid kontringar. Sedan vid 4/5 är de som "2 gubbar" fler än oss med tanke på hur skickliga de är och att de förfogar av Houkko på blå Kom ihåg att samtliga i Leksand, förmodar jag, har elitserierutin. Men varför jag tror att vi kan ha en chans mot Leksand är att vi kommer fräscha och utvilade till den här matchen.
Vi har slagit Leksand förr på bortaplan, men i år har de ett helt annat lag också.
Å andra sidan har de ingen Christan Jacobsson
Jodå jag förstår precis vad du menar. Otroligt viktigt hålla sig i skinnet och inte dra på sig en massa onödiga utvisningar. Blir jäkligt tufft men visst kan det gå vägen. 1 pinne är inte alls omöjligt. 2-3 pinnar är ren bonus och funkar allt och med en hel del tur så....!
Grisa som Faaaaaaaaaan, så kanske, kanske, kanske vi kan sno en poäng el så
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
www.sverigewebben.se kommer att sända web-radio från matchen. Deras tv-sändningar har varit i stort sett omöjliga att se på men radio borde funka bättre.
Belfour står.
Last edited by Qrax on 5 January 2008, 14:02, edited 1 time in total.
Vi får nog ställa in oss på att risken för en klar förlust är överhängande Leksand som lag håller en klass som är väldigt hög i Allsvenskan. Man får hoppas på spel i klass med Röglematchen. Sen vore det kul om vi är med i matchen inför den 3:dje perioden
Poäng i den här matchen är inget vi kan förvänta oss. Skulle det mot förmodan inträffa så blir man glad som ett litet barn
förbenat trevlig inledning iaf!
kul med snipers som Romö!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
första perioden är imponerande. Viktor Fasth är den mänskliga guden. mottat hela 19 skott i första perioden. Fortsätt så Fasth. KOMIGEN LAKERS KRIGA VISA HJÄRTA
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö