Thelin & Nyberg
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Thelin & Nyberg
Skall dessa lånas ut till Gislaved eller inte?
Thelin har varit ganska blek denna säsongen, förra säsongen
var bättre, dock hade han ju en annan roll då.
Frågan är hur Evert tänkt sig då man skrivit ett kontrakt på 2 år.
Måste vara kostsamt i längden att låna ut spelare
man skrivit kontrakt med på en längre tid.
Men Gislaved kanske betalar den lönen under tiden
han är utlånad i så fall.
Thelin har varit ganska blek denna säsongen, förra säsongen
var bättre, dock hade han ju en annan roll då.
Frågan är hur Evert tänkt sig då man skrivit ett kontrakt på 2 år.
Måste vara kostsamt i längden att låna ut spelare
man skrivit kontrakt med på en längre tid.
Men Gislaved kanske betalar den lönen under tiden
han är utlånad i så fall.
- blodymarry
- Forumamatör
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Tycker det är syndom han lämnar med så många osäkra spelare i truppen Bois lär inte stanna länge och både Linköping vet man ju inte heller hur de resonerar. Helt plötsligt kan vi bli en forward kort och så har man skaderisken att tänka på. Hoppas ingen lämmnar ännu!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
-
- Inaktiverad användare
ja, du är för jävla duktig du.
jag tror majoriteten vill ha kvar Thelin, INTE för hans hockeyskills, utan för att du vill bli av med honom.
jag tror majoriteten vill ha kvar Thelin, INTE för hans hockeyskills, utan för att du vill bli av med honom.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
- Dragkampslakej
- Forumdemon
- Dragkampslakej
- Forumdemon
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
Nedomansky, supportern med en spann över skallen, verkar få rätt i sina förutspåelser. Båda T:na är nu borta. Precis som han till leda har predikat om i månader. Mothugg i massor har han fått, men nu så garvar sig säkerligen den gode Tjecken sig harmynt och poserar med knockout-flaggan i topp. Gott jobb. Skam den som ger sig.
/T5!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Det är nog inte så många som tyckt att Thelin var bäst i laget precis, mer irriterande är väl snarare det faktum att killen med spannen tjatat röven av sig med att såga och tjata sen dag 2. Dock blev ju inte Yngve ersättaren denna gången heller så tjatet lär fortsätta. Tjatar han fyra år till om Chrille och han sen inte får nytt förtroende kan han med självkärlek slå sig för bröstet igen. När lagledningen bestämt sig för att förstärka laget var det rätt naturligt att de som ligger på gränsen får hitta andra vägar. I Thoresens fall på grund av prislappen kontra de höga förväntningarna. Det ena fallet kunde jag också gissa utan att mjäka mig i självförälskelse. I mina ögon är feddoblasky en tjatröv som har minst en spann kvar i behåll på skallen. Orkar bara inte ägna energi åt såna personer längre. Jag är inte lika imponerad av kunskaperna som volvon, det ska sägas. Sen ska Evertssons arbete genomlysas efter året och sättas in i sitt sammanhang, ungefär där får nog feddoblasky ta en liten timeout.
Oraklet i Batman-grottan lär ha siat om självaste Karjalainen mellan stolparna hos sillastryparna i Telenor Arena. Får han rätt där också MÅSTE han ha ett par kikhål i spannen 
Sedan har han, Oraklet allstå, många fel och brister. Men vem har inte det? Det känns rätt uppfriskande att inte alla 1924 registrerade användare på detta forum tycker och tänker likadant.
Tebaks te tråden: hänger Nyberg också lite löst? Det har inte jag hört ryktas om, och då ska ni veta att mina ludna hörselgångar brukar snappa upp en hel del. Nyss hörde jag t ex. att en helt annan spelare än Fantuomo kommer skrinna in i Telenor Arena, Karlskrona efter Nyår. En Icke-Lakersspelare.

Sedan har han, Oraklet allstå, många fel och brister. Men vem har inte det? Det känns rätt uppfriskande att inte alla 1924 registrerade användare på detta forum tycker och tänker likadant.
Tebaks te tråden: hänger Nyberg också lite löst? Det har inte jag hört ryktas om, och då ska ni veta att mina ludna hörselgångar brukar snappa upp en hel del. Nyss hörde jag t ex. att en helt annan spelare än Fantuomo kommer skrinna in i Telenor Arena, Karlskrona efter Nyår. En Icke-Lakersspelare.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- Inaktiverad användare
Min Profetia om Karjalainens eventuella uppdykande i Karlskrona är inte så seriöst menad utan var snarare ett önsketänkande för Lakers med tanke på Hans lön, Karja är Bra, Fasth hitills bättre, och Karlskrona behöver en bättre Målvakt för att ta steget upp, Karja är nog aningen overkill dock.
Sen kan Jag lugna Niles och Primman, Jag har inga kikhål i spannen, Jag lever på Intuition och REN BonnRöta
Sedan håller Jag med Primman att det vore Fan så tråkigt om ALLA låg med Talibanskäggen i riktning Lakers Kansli
God Jul på Er ALLA, särkilt Janne K och Evert som kryssat fram i insjövattnen allt mer imponerande, hoppas De inte tappar Sin BonnRöta
ps. kan det vara Ville Primman?
Sen kan Jag lugna Niles och Primman, Jag har inga kikhål i spannen, Jag lever på Intuition och REN BonnRöta

Sedan håller Jag med Primman att det vore Fan så tråkigt om ALLA låg med Talibanskäggen i riktning Lakers Kansli

God Jul på Er ALLA, särkilt Janne K och Evert som kryssat fram i insjövattnen allt mer imponerande, hoppas De inte tappar Sin BonnRöta

ps. kan det vara Ville Primman?
In Hinkum Veritas
-
- Forumproffs