VLH.se

Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på

Moderators: Klonis, PutteA

dolitle
c/o LL´s Forum

Post by dolitle »

Jag tror att dom flesta vill ha kontruktiv kritik på det man gör. Speciellt om man gör en hemsida till en idrottsklubb med mycket supportrar.

Man vill ju att många ska läsa och tycka om det man läser. Då vill man även veta vad folk vill läsa om.

Webbgruppen har tidigar frågat efter tips på vad vi vill läsa om. Det var väldigt få som svarade på den frågan. Mycket märkligt tycker jag.

Ordvalen "klaga", "sätta press på dom" tycker jag är konstigt valda.

men med ett :wink: kanske man ska komma undan med det 8O
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
ruppo
Forumdemon

Post by ruppo »

dolitle wrote:En önskan till ansvariga, lägg gärna ut inför matchen tidigare. Detta för att vi som åker på bortamatchen ska hinna läsa innan vi åker.
Ofta är det svårt att lägga ut inför tidigare oxå! Som i går t.ex. så var vi på värmningen vid 10-11 och sedan tar det ett tag att skriva ihop den... därför kom den inte ut tidigare...
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
dolitle
c/o LL´s Forum

Post by dolitle »

Ok Ruppo, förstår att det kan vara svårt att få ut tidigare sådana dagar.

Bara en önskan.
Går det så går det. Vet att ni gör ert bästa för oss informations törstiga supportrar :D
Supporter
Inaktiverad användare

Post by Supporter »

Varanen wrote:Det beror till stor del på hur man framför saker och ting. Ingen är mottaglig för gnäll, men de flesta uppskattar konstruktiv och balanserad kritik. Jag tror inte hemsides-skribenter är annorlunda på den punkten. ;)
Det behöver inte vara så självklart att veta hur skribenterna tar kritik. Kritik kan vara både positivt och negativt. Inte lätt att veta om skribenterna ser det som gnäll eller inte, men man kanske ska framföra det så här istället:.."Snälla, söta, rara skribent, varför tar det så lång tid för er att uppdatera hemsidan?" :wink:
Supporter
Inaktiverad användare

Post by Supporter »

dolitle wrote:Jag tror att dom flesta vill ha kontruktiv kritik på det man gör. Speciellt om man gör en hemsida till en idrottsklubb med mycket supportrar.

Man vill ju att många ska läsa och tycka om det man läser. Då vill man även veta vad folk vill läsa om.

Webbgruppen har tidigar frågat efter tips på vad vi vill läsa om. Det var väldigt få som svarade på den frågan. Mycket märkligt tycker jag.

Ordvalen "klaga", "sätta press på dom" tycker jag är konstigt valda.

men med ett :wink: kanske man ska komma undan med det 8O
Man behöver ju inte ta alla ord så allvarligt, Dolitle. Det där med "sätt lite press på dom", de sa med med glimten i ögat och inte med fullaste allvar. Men det tror jag att du förstod.
Hjälmtvång
Forumamatör

Post by Hjälmtvång »

Jag får det till 10 st nya artiklar, reportage och interjuver, sedan Malmö-matchen för 4 dygn sedan. Jämför det med många andra lags sidor... :roll:
Lägg in den högt
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Kan någon se till så att man uppdaterar matchresultaten på hemsidan så man slipper skämma ihjäl sig!? Det är lite av en skandal faktiskt, att det fortfarande inte är gjort! När alla andra hemsidor sköts så bra på det sättet behöver ju inte Lakers vara det enda laget i HA som struntar i detta!
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Men för FAN supporter/komodoödlan/fredrik... lägg ner nu för i Helvete!!!

Ditt eviga gnäll är så in i s-tans irriterande. Med ditt ENORMA hockeykunnande och din outtömliga kunskap borde väl i så fall du SJÄLV
skriva till webgruppen för VLH.se för att antingen påpeka dina åsikter eller för att anmäla ditt intresse för att gå med och bli medansvarig.

Skämmas? du snackar om att skämmas??? Jag skäms för DEJ!!!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Låt mig ha mina åsikter ifred skriver du Ödlan ,men behåll dem då för dig själv så slipper vi ditt gnäll om Du blir bemött :evil:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Personliga påhopp undanbedes på detta forumet / Dolitle Var är mitt personliga påhopp??? :lol: Då ska du veta hur jag har blivit påhoppad härinne!!
Last edited by Komodoödlan on 18 October 2007, 23:00, edited 2 times in total.
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Lägg ner, grabbar! Om jag lägger fram nåt som ni inte har samma åsikt om, så kan ni väl säga det, men försök lägga fram det på ett trevligt sätt. Jättebra! Det varar längst. Skriv vad ni själva tycker, men "slå mig inte i magen" så fort ni andra inte tycker som jag. Jag låter mig inte trampas ner av er.

Ni får nog fortsätta att vänja er vid att det finns människor med skilda åsikter.
dolitle
c/o LL´s Forum

Post by dolitle »

Vill du ha dina åsikter ifred utan att dom blir ifrågasatt, ska du inte skriva dom här på Lakers Lakejers forum.

Så som man bemöter folk blir man oftast bemött själv.
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Bemöter folk??? ha ha ha Ni är ju som "pitbulls" allihopa. Jag låter ingen trampa på mig ostraffat. Ni är inte ett dugg bättre än mig i så fall, om ni tänker efter.

Vem kom på att man skulle gruppera sig och göra ett masspåhopp på mig??? KOM IHÅG, det var ni som började!

Ni behöver inte gilla mig, för jag gillar inte er heller för den delen. Men för det kan vi snacka hockey på vettig nivå, så visa att ni också kan bemöta mig lika bra som jag gör mot er! FATTA! KOM IHÅG, det var ni som började!
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

saknar fortfarande en tabell på hemsidan. Samtliga lag har ju det. Annars är hemsidan SKITBRA
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Har frågat innan! Och har fått svar. När är presskonferansen på hemsidan? :?
Blueshirts United
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Antingen håller man på HV7Jönköping, eller Håller man på Lakers/Växjö :!: hur jävla svårt kan det vara? :321:
Blueshirts United
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Kåldolmar utan lingon är inte alls lika gott som köttbullar väl? :bash:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
ruppo
Forumdemon

Post by ruppo »

Lalin wrote:Har frågat innan! Och har fått svar. När är presskonferansen på hemsidan? :?
Nu är ljuddelen löst, så i fortsättningen kommer det förhoppningsvis komma ljud från presskonferenserna... åtminstone på hemmaplan.
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

JUST DET!..Var är tabellen!??? Alla har tabell ju! Måste komma tabell snart! Helst NU!
Lakers00
Forumterrorist

Post by Lakers00 »

Ge upp.......
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Skojar bara med er ju.. Tänkte att du skulle ha förstått ironin. :wink:
ruppo
Forumdemon

Post by ruppo »

Japp... ge upp! Kommer inte komma någon tabell så ni behöver inte hålla på!

När det gäller dej vet man inte alltid om det är ironi eller ej! :wink:
Baloo
Forumdemon

Post by Baloo »

Då är ju frågan naturlig... Varför ingen tabell, motivering?
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
ruppo
Forumdemon

Post by ruppo »

Vi anser hellre att vi lägger tiden på annat än att sitta o uppdatera en tabell efter varje omgång när man kan hitta all statistik på swehockey... blir ändå bara att vi sitter och kopierar och klistrar in därifrån!
A-sta
Forumdemon

Post by A-sta »

Skit i tabellen!
Etta på önskelistan måste vara en länksamling.
Då slipper man gå via TAIF :oops:
Ni har verkligen höjt statusen på sidan,bra jobbat!
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

Kör en "västeråsare" lägg bara ut tabellen när vi leder den!!! :)
Snart nära dig...en ny hall
dolitle
c/o LL´s Forum

Post by dolitle »

Jag tycker att en tabell på första sidan är trevligt.

Tills länkarna är tillbaka är följande sidor att rekomendera:

http://www.crosschecking.se/

- har länkar till alla lag i AS, samt till de flestas lokaltidningar samt supporter klubbar osv. ( dessutom drivs den av en väldigt duktig kille)

http://www.eliteprospects.com/

har länkar till alla lag i Sverige från Elit till Div 1, samt många utländska lag.
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Eliteprospects kan du ju gå inpå och sedan spara i Favoriter, likväl som att gå in på Swehockey.se och se på statistik, så kan man ju spara den websidan i sin egen dator, så behöver man inte gå in på Vaxjolakers.se varje gång. Men, jag säger inget om man vill ha dessa länkar samlade på hemsidan. Frågan är vart man ska dra gränsen.
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Jag tycker att texten syns dåligt/svårt att läsa under bl.a. rubrikerna Nyheter och Information, men även på övriga ställen på förstasidan. Där vill jag att man gör texten tydligare och skarpare.
Eller är det jag som behöver glasögon?
ruppo
Forumdemon

Post by ruppo »

Nu är länksidan tillagd iaf... om ni saknar några länkar så hojta till så ska vi se vad vi kan göra åt saken....
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

TACK :!:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Skulle inte Vaxjolakers.se kunna ha en liten text om invasionsresan till borås ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
ruppo
Forumdemon

Post by ruppo »

Det kommer under helgen...
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Vore skitbra
Komodoödlan

Post by Komodoödlan »

Lakersfan_03 wrote:Skulle inte Vaxjolakers.se kunna ha en liten text om invasionsresan till borås ?
Japp, och kan ni inte flagga för mig också på hemsidan att jag fyller 35 år den 3:e Mars nästa år, så kunde ni väl ordna en hyllingsfest till mig på slottet. Ok? :ok: Skriv gärna det också, att det bara är ryggradslösa djur som är bjudna på festen, eftersom jag misstänker att ingen här utom Varanen och mig som äter råbiff :lol:
Last edited by Komodoödlan on 4 November 2007, 01:06, edited 2 times in total.
Post Reply