Sittplats.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Sittplats.
Har varit på en annan arena ikväll och sett på en annan idrott.Och deras klack försökte så gott de kunde ,men de hade det inte lätt de fick inte med sig övriga publiken .Jag ska aldrig mer klaga på Lakers sittplatspublik ,ni är ju med i matchen, på denna arena med 13.000 åskådare hördes inte sittplatspubliken en enda gång.Så var stolta alla ni som är i Lakerdome ni regerar i Växjö.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
Per Carlsson
- c/o LL´s Forum
Utan att bli allt för elak, men det ända positiva igår var att det kom över 13.000 personer och det missunnar jag inte Öster... men resten var inte mycket att ha. Den enda behållningen igår var Djurgårdsklacken.
Förresten! Varför var inte EastFront på den Allsvenska premiären?
Ja visst ja... i början av säsongen kritiserade jag Peo som speaker, då jag bl.a tyckte att han skrek i micken. OjOjOj... igår var vi med om den mest pinsamma speaker jag någonsin hört i hela mitt liv. Han skriker i stötform fram Heja Öster.... Heja Öster.... i direktsändning innan match.
Öster bjöd verkligen på en teknisk och begåvad fotboll och har Allsvenskans utan tvekan bästa målvakt.. men den diskussionen passar sig bättre i ett annat forum...
Idrottsunderhållningen är det fortfarande Lakers som står för...
Ja visst ja... i början av säsongen kritiserade jag Peo som speaker, då jag bl.a tyckte att han skrek i micken. OjOjOj... igår var vi med om den mest pinsamma speaker jag någonsin hört i hela mitt liv. Han skriker i stötform fram Heja Öster.... Heja Öster.... i direktsändning innan match.
Öster bjöd verkligen på en teknisk och begåvad fotboll och har Allsvenskans utan tvekan bästa målvakt.. men den diskussionen passar sig bättre i ett annat forum...
Anderzon wrote:Utan att bli allt för elak, men det ända positiva igår var att det kom över 13.000 personer och det missunnar jag inte Öster... men resten var inte mycket att ha. Den enda behållningen igår var Djurgårdsklacken.
Anderzon du har så jävla rätt jämnfört med Lakers så såg Öster ut som ett gäng amatörer om man ser över matcharrangemanget och man ser över det sportsliga så säger jag bara: -Öster i Ettan ole ole ole!
Kan inte mer än att inte tycka om Öster och East Front efter det veckobrev som publicerades för någon vecka sedan!
Öster ner Lakers upp sedan är jag nöjd!
Ja håller med er alihopa stog i går 10 talet meter jämte den sk österklacken och det var så man skämdes att visa upp sådant dåligt stöd till sina spelare i en allsvensk premiär är skandaloch matcharangemanget på denna första match i sveriges högsta liga nej usch!! nej hoppas verkligen på bättring annars så lär vallen inte få besök av mig så mycket mer i år det är mer tryck i jonstorps islada än det var på dom ca 9000 österfolk i går.
nej tacka vet jag Lakers och Lakers Lakejer !!
#Rätt upp i krysset från blå#
nej tacka vet jag Lakers och Lakers Lakejer !!
#Rätt upp i krysset från blå#
-
Per Carlsson
- c/o LL´s Forum
Rexona länge sen Du var på detta forum,men menar du det som hände i matcstarten var det inte speakern som skrek ut detta,men hur han kom åt högtalaranläggningen den som gjorde det ,vet jag inte.Vi får göra en gemensam undersökning Du och jag eftersom vi tycker om båda sportena.Men det blir nog en dryg sommar ,innan vi får upptakten med LAKERS!!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!