Mäster Jacobsson
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Mäster Jacobsson
http://taif.forumup.se/about85-taif.html
jag tolkar denna suspekta tråd som att han mer eller mindre skulle vara klar för...Tajf?Eller?Vad tror ni?=)
Skulle förstå honom om han valde att spela sin sista säsong för sin moderklubb och när han vunnit deras poängliga sedan lägga av.Men om dom menar att han skulle vara klar för oss en sista säsong istället är ju lyckan i det närmaste total...
Jag har inte varit hemma i kronoberg på ett tag så jag behöver en tolk:)
jag tolkar denna suspekta tråd som att han mer eller mindre skulle vara klar för...Tajf?Eller?Vad tror ni?=)
Skulle förstå honom om han valde att spela sin sista säsong för sin moderklubb och när han vunnit deras poängliga sedan lägga av.Men om dom menar att han skulle vara klar för oss en sista säsong istället är ju lyckan i det närmaste total...
Jag har inte varit hemma i kronoberg på ett tag så jag behöver en tolk:)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Jag fattar inte heller varför det är sådant "hat" mot CJ. Visst han svek oss men vi lever i nuet och bara han kan tillföra Taif något är han välkommen. Jag vet att han skulle tillföra man drar något enormt.
Och ja 20 år på Börjes är nog minst sagt tufft, om man drar en jämförelse är det väl som 2 år i Domen!
Och ja 20 år på Börjes är nog minst sagt tufft, om man drar en jämförelse är det väl som 2 år i Domen!

Stolthet, hjärta, tradition
jag tror han väljer Växjö Lakers 2,där kan han trappa ner mera än han skulle kunna göra hos oss.Men självklart får han jätte,jättegärna, avsluta sin karriär i laget som han uppskattas mest i 
tråden jag länkar till längst upp är fascinerande,dom vill inte ha regionens bästa spelare som finns att tillgå.Det Renberg och Lövenkillen gjorde är småpotatis till det som Chrille har gjort tydligen:)

tråden jag länkar till längst upp är fascinerande,dom vill inte ha regionens bästa spelare som finns att tillgå.Det Renberg och Lövenkillen gjorde är småpotatis till det som Chrille har gjort tydligen:)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Snälla sköna gröna, se till att få upp ditt T-A-I-F i allsvenskan först innan du börjar snacka så dumt.Sköna_Gröna wrote:Sluta med Lakers2, spyr när jag hör det. Vi har 1 spelare men Lakersanknytning! Hoppas CJ kommer och tar upp oss i Allsvenskan. Sen möts vi nästa säsong så dunkar han in några puckar mot er i Dackis.

-
- Forumdemon
Tror jag inte, isåfall hade jag varit orolig som taifsupporter.
Det jag menar är att TAIF ska avancera först innan man börjar snacka om sådana här saker. gud vad man ska behöva förklara ingående för alla skånska grötätare
OBS: Lär dig regeln "citera aldrig föregående inlägg" innan du skriver kyparn, vet att detta kan vara svårt för er skåningar men försök lille vän./Fredrik R

Det jag menar är att TAIF ska avancera först innan man börjar snacka om sådana här saker. gud vad man ska behöva förklara ingående för alla skånska grötätare
OBS: Lär dig regeln "citera aldrig föregående inlägg" innan du skriver kyparn, vet att detta kan vara svårt för er skåningar men försök lille vän./Fredrik R
-
- Forumdemon
Herr Oberst --> Citera aldrig ett direkt föregående inlägg.
Dvs om man ska svara någon som skrivit ett inlägg "längre upp" så är det ok om man citerar de delar av inlägget som man svarar på, dvs om det är en rad av tio som du svarar på så raderar du övriga nio.
Men om du svarar på ett inlägg som är precis över ditt egna så finns det ingen anledning att citera utan kan om du vill vara tydlig skriva ex Dolitle-> om du ska svara mig.
blev det klarare?
Dvs om man ska svara någon som skrivit ett inlägg "längre upp" så är det ok om man citerar de delar av inlägget som man svarar på, dvs om det är en rad av tio som du svarar på så raderar du övriga nio.
Men om du svarar på ett inlägg som är precis över ditt egna så finns det ingen anledning att citera utan kan om du vill vara tydlig skriva ex Dolitle-> om du ska svara mig.
blev det klarare?
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
-
- c/o LL´s Forum
http://www.sydostran.se/index.60976---1 ... ntar_11528
Vem vet, tomten kanske kommer till Karlskrona
Vem vet, tomten kanske kommer till Karlskrona