Vem är den nye forwaden? [Peter Ström]
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
peter ström är en kanonvärvning,råkade maila o snacka med en supps från hans danska exklubb o som var helnöjd med ström.i hans position inom laget var han kung således vet nog mr evert att han fått tag på en kanonvärvning!fantastisk enligt mig!
har för mig att han är från halmstad dessutom vilket klart sätter halmastadgurra i ett litet partiskt läge...
har för mig att han är från halmstad dessutom vilket klart sätter halmastadgurra i ett litet partiskt läge...
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Lakejer klankar ner på alla som har en åsikt som inte delas av en lakej. Då börjar man tjabba och sen får det att se ut som allt är alla "andras" fel. Så varför inte börja tjabba om caps lock eller något annat?friberg wrote:klart att alla klankar ner på oss å vilka värvningar lakers gör men vi är ju ett poplag å peter kommer bli poppig han med så alla är väl avisar för att inte de kan få bli lika poppiga som oss hehehe . därför tror ja de klankar ner på oss.
Stolthet, hjärta, tradition
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Skrev lite cp men allafallPrimeau wrote:Ta det igen, jag begrep inte

Kan hålla med dig Sköna_Gröna, det är rätt ofta "taggarna utåt" i inlägg som besvarar en "icke-lakej". Det verkar som att det är rätt mycket förutfattade meningar, man besvarar inte specifika inlägg utan har något emot den som skrivit det (TAIFare, Nedomansky, etcetera) och gör allt för att kritisera denne och säga emot. Det dödar rätt många intressanta diskussioner.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
Sköna_Gröna: Ibland är kanske toleransen som den är här, men det är trots allt ett forum om Lakers... inte Taif... eller Troja... eller Rögle.. eller.. ja.. du förstår. Jag har sällan blivit schysst bemött på något annat motståndarforum. Tror nog de flesta motståndarfans som är här och skriver tycker att det här är ett bra forum där man får vettiga svar. Även om vissa personer och vissa inlägg klart får det bemötande de förtjänar.
Last edited by Loseddos on 4 April 2007, 09:55, edited 1 time in total.
Goddamnit!!!
- challe_berglund
- Forumproffs
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Ja det är klart. Jag tycker det är kul att skriva här inne, men det blir alltid så negativy så fort en Taifare tycker något, även man kanske inte menar det ibland. För jag hoppas att jag får tycka om Lakers även om jag är Taifare.Loseddos wrote:Sköna_Gröna: Ibland är kanske toleransen som den är här, men det är trots allt ett forum om Lakers... inte Taif... eller Troja... eller Rögle.. eller.. ja.. du förstår. Jag har sällan blivit schysst bemött på något annat motståndarforum. Tror nog de flesta motståndarfans som är här och skriver tycker att det här är ett bra forum där man får vettiga svar. Även om vissa personer och vissa inlägg klart får det bemötande de förtjänar.
Ja, det här är ju ett spänstigt forum med många skribenter och med ett bra tonläge i de allra flesta fall. Därför är man gärna här och tar del av de synpunkter som framförs och understundom föranleds man själv att bidra med något mer eller mindre begåvat.
Jag tycker det är uppfriskande om det kommer ett och annat spetsigt instick från utomstående så att det inte bara blir gulligull och gud vad vi är bra. Lite provocerande sunpunkter kan kanske väcka någon ibland. Eller?
Jag tycker det är uppfriskande om det kommer ett och annat spetsigt instick från utomstående så att det inte bara blir gulligull och gud vad vi är bra. Lite provocerande sunpunkter kan kanske väcka någon ibland. Eller?
Och livet går vidare på Uda Dan Dara. Vem vinner och vem försvinner? Svaret ges i nästa avsnitt.
- johannes_24
- Forumentusiast
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
puff wrote:Jag funderar på om inte "sköna gröna" är på väg att bli ett lakersfan. till hösten tror jag att han/hon står med oss på läktaren
Haha när jag skrev "tycka om" menar jag att jag får tycka vad jag vill om Lakers. "vad jag vill" försvann visst ur meningen och den verkade få en helt annan innebörd. Tycka om Lakers kommer jag nog aldrig göra och stå i eran klack finns inte i min värld.