Hur går det 07/08?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hur går det 07/08?
Kanske lite tidigt att ställa denna frågan... men vad tror ni??
- VÄXJÖ LAKERS OLÉ OLÉ OLÉ -
- Nyström han e kung i VLH!
- Forumamatör
- Nyström han e kung i VLH!
- Forumamatör
- Linkankopia
- Forumproffs
Jag tror på KS genom PO. Evenuellt om eran trupp blir starkare än i år så kan det blir KS direkt....Men det är ju som sagt tidigt ännu.....Efter sommaren så kan man kanske diskutera mer om denna fråga.
www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
- markussonfan#1
- Forumamatör
ja mitt i sommaren va det ja men om jag nu skulle få tippa serien så skulle det se ut så här men min tippning skulle säkert se annorlunda ut i september när allas trupper är klara...
1.Malmö, kommentar: ja det borde va rätt många som tippar dom etta ifall inte för många bra försvinner.
2.Rögle,kommentar:gör nog en bra säsong till
3.Leksand,kommentar: blir nog högt upp iår men jag tror inte dom kommer upp i elitserien.
4.LAKERS,kommentar:blir nog en kanonsäsong
.
5.björklöven,kommentar: jag hoppas juu inte dom kmr så här högt upp och alla vet väll varför ner med dom i ettan
6.Västerås,kommentar: blir nog bara en medelsäsong
7.Almtuna,kommentar:iår är det almtunas tur att ta sig till playoff om dom får behålla sina spelare och får nårra vassa nyförvärv som vi verkligen inte hoppas
.
8.oskarshamn,kommentar:dom missar nog tyvärr eller jag vet väll inte om det ee tyvärr men dom kanske får nårra vassa nyförvärv och då kan dom ta almtunas plats
9.Nyköping, kommentar: kom igen 08/09 ert banylagg
10.Nybro Vikings, kommentar: nja jag vet faktist inte
11.AIK,kommentar:nej tyvärr även om alla experter tro på er bara för att ni kommer från stockholm
12.Bofors,kommentar:jag tror dom behöver ett år på sig till med alla utvisningar
13.Hammarby,kommentar:brukar klara sig från playoff till ettan
14.Huddinge,kommentar:jag tror dom slipper det där jävla kvalet iår
15.Sundsvall,kommentar:dom kommer inte sist men jag tror det blir dom som får ta trappan ner i etttan
16.Borås,många iaf jag tror ju att dom kmr sist för att dom kmr upp i ettan men klarar kvalet isåfall
ni kanske ser att det ser ut som det gjorde när säsongen va slut förra säsongen men det här är min tippning iaf
1.Malmö, kommentar: ja det borde va rätt många som tippar dom etta ifall inte för många bra försvinner.
2.Rögle,kommentar:gör nog en bra säsong till
3.Leksand,kommentar: blir nog högt upp iår men jag tror inte dom kommer upp i elitserien.
4.LAKERS,kommentar:blir nog en kanonsäsong

5.björklöven,kommentar: jag hoppas juu inte dom kmr så här högt upp och alla vet väll varför ner med dom i ettan
6.Västerås,kommentar: blir nog bara en medelsäsong
7.Almtuna,kommentar:iår är det almtunas tur att ta sig till playoff om dom får behålla sina spelare och får nårra vassa nyförvärv som vi verkligen inte hoppas

8.oskarshamn,kommentar:dom missar nog tyvärr eller jag vet väll inte om det ee tyvärr men dom kanske får nårra vassa nyförvärv och då kan dom ta almtunas plats
9.Nyköping, kommentar: kom igen 08/09 ert banylagg

10.Nybro Vikings, kommentar: nja jag vet faktist inte
11.AIK,kommentar:nej tyvärr även om alla experter tro på er bara för att ni kommer från stockholm
12.Bofors,kommentar:jag tror dom behöver ett år på sig till med alla utvisningar
13.Hammarby,kommentar:brukar klara sig från playoff till ettan
14.Huddinge,kommentar:jag tror dom slipper det där jävla kvalet iår
15.Sundsvall,kommentar:dom kommer inte sist men jag tror det blir dom som får ta trappan ner i etttan
16.Borås,många iaf jag tror ju att dom kmr sist för att dom kmr upp i ettan men klarar kvalet isåfall
ni kanske ser att det ser ut som det gjorde när säsongen va slut förra säsongen men det här är min tippning iaf
Last edited by markussonfan#1 on 18 April 2007, 20:04, edited 1 time in total.
Daniel Brieres sons fråga när briere kom med i allstar laget:kmr du få spela med sidney crosby XD
- markussonfan#1
- Forumamatör
- Linkankopia
- Forumproffs
Och det finns ju en editera-funktion så du kan ändra det till Borås....markussonfan#1 wrote:ja som ni kanske förstår så är Borås det sista laget

www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
- markussonfan#1
- Forumamatör