Domare fick bryta match.

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Precis en tv sänd match tappar otroligt mycket mer än man tror. Men jag tror också runt 1000 pers och alla de trodde nog att det skulle bli trångt och stannade hamma.
För övrigt ligger taif under med 3-1 mot borås
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Beckis
Forumproffs

Post by Beckis »

Lakersfan_03 wrote:
Toyspeed wrote:
teddy wrote:Detta var nog det dummaste inlägg/svar jag någonsin läst.

Så matcher med ex 80 000 på läktaren går inte att hålla koll på. Hur löser barca det? 30 000 matcher funkar med i ex england. Så fjuttiga 2700 går nog att hålla koll på. Med andra ord ett riktigt bottenapp för ordningsmakten i tengsry. Men vad kan man egentligen förvänta sig av taif fans. Inte mycket.

*Citera aldrig om du svarar på föregående inlägg*/Varanen
Jo, Förlåt mig. Dom har ju så perfekt kontroll på publiken i england,italien och spanien. Aldrig spel inför tomma läktare där... aldrig problem med att folk inte sköter sig.

Om du nu menar att de va de dummaste inlägg du nånsin läst så hoppas jag att den dagen någonting kastas in på isen i lakerladan att du kommer in här och förklara hur ni inte kunde ha koll på publiken. Men ops... de har visst redan hänt. Varför hade ni inte koll på den/dom personerna??
Säg mig när den senaste publikskandalen var i premier League ?. De har ruggigt bra koll på den ligan nu och det förekommer aldrig nuförtiden att lag får spela inför tomma läktare.
Tja klicka på länken lakersfans03 så hittar du den senaste skandalen i UK
i ärendet publikskandal.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 22,00.html
Toyspeed
Forumamatör

Post by Toyspeed »

Fan Beckis, Du hann före. ja tänkte mest skriva. (Igår) på de citatet.

och här snackar vi inte ett par ölburkar på plan heller...
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

läste det. men det jag menar är att premier league har skärpt till sig kraftigt. Däremot det igår är ju bedrövligt , men det sker inte så ofta som det gjort förr
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Patricia84
Forumamatör

Post by Patricia84 »

Lakersfan_03 wrote:läste det. men det jag menar är att premier league har skärpt till sig kraftigt. Däremot det igår är ju bedrövligt , men det sker inte så ofta som det gjort förr
Kolla på vilken omgång som helst i de lägre divisionerna Lakersfan_03.
Tror du kommer ändra uppfattning! :ok:
PL må vara övervakat, kanske inte allt för konstigt.
Tengsrööjd spelar i div. 1. Hur faan kan du jämföra det med PL! HUMOR!
:clappy:
Post Reply