Såg vad jag tyckte vara nr 38 med flickvän utanför Royal Corner igår.
Vad är på gång?
Träff med Lakers ledning för att skriva kontrakt?
Möte med fientlig klubb för att diskutera kontrakt?
Lunch med B-Å Gustafsson för att diskutera debut i landslaget?
hm...
Idag såh jag Thelin och Weinstock utanför Swedbank.
De såg mycket beslutsamma ut och diskuterade ivrigt med varandra...
hm...
Undrar vad som är på gång?
...rubriken "Jag mötte Lassie" kanske tarvar en förklaring:
För länge sedan (detta var före den tiden då det inte fanns docysåpor med bröstoppererade flickor eller blåsta killar med hormonpeverkade kroppar) kunde man i en så kallad kvällstidning läsa om vad "kända" människor gjorde på sin fritid, allt under rubriken "Jag mötte Lassie".
Tanken var att så kallade vanliga människor (som du och jag!) kunde "rapportera" till andra vanliga människor vad kändisar gjorde när de var privata.
Min tanke var att vi under denna rubrik kunde informera varandra om vad våra älskade Lakersspelare hittar på då de inte spelar med klubba och puck...
Jag förstår om deta verkar konstigt för er under 30 år, men för länge sedan var detta ett sätt att hålla sig informerad om vad som var på gång...
är nog inte så speciellt roligt för en vanlig lakersspelare att bli iaktagen och skriven om hela tiden tror jag inte... skulle inte jag tycka iaf... ganska onödig tråd... men men..
I lördags såg jag Weinstock sitta utanför PM med två andra killar jag inte har sett förut. De såg ut att vara lite äldre än han själv. Undrar månne vad det kunde betytt?
Last edited by Supporter on 16 July 2007, 22:15, edited 1 time in total.
Min farsa kapade Johnny Klüft riktigt illa under en fotbollsmatch nån gång på 80-talet.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Borsans föredetta svärfars fosterbror har mött Bud Spencer i vattenpolo!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jag känner Kyösti Karjalainen.....
Sen bor Håkan Hemlin här i byn också. Och så har jag stått och pratat med Hasse Tellemar med fru i en av pauserna i matchen SSK-Björklöven...Coolt va ?
Koeman lär ha satt Sig i respekt inför Ajax Spelartrupp vid sin första träning med Laget när Zlatan var där genom att utan att säga ett ord lägga upp fem bollar på straffområdeslinjen och dra ALLA stenhårt i ribban och sedan säga - Jag heter Ronald Koeman!!!!