Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Nu tror jag att vi gör bäst i att befinna oss i nuet, det brukar vara det man ska sträva efter. Drömma kan vi, men om framtiden vet vi inget, jag njuter av det som är nu, har förnärvarande inga tankar om ES, utan bara om matchen imorgon.
Han vill inte lira i div2 Vad beträffar ES så har tanken inte ens slagit mig och jag tycker ni andra ska glömma det också. Ta det lungt allt har sin tid, nu är det RBK borta som gäller .
Han borde vara lite sugen, 23 mål 44 matcher ger en 5:e plats i skytteligan. Ikväll gör han 2 till och klättrar till delad 3:e plats
#16 kan man lita på i alla väder.
Jacobsson fick förtroende för Kempe, hoppas Janne K har samma övertalningsförmåga samt att Chief Evert öppnar upp plånbokens innersta ficka och ger Mästerskytten en fet jävla bonus för lång och trogen tjänst.
Jag tror helt ärligt på ännu en säsong i Lakers för CJ.
Vad tror ni andra?
Jag tror att vi inte får något besked från Chrille förrän i början av augusti.
Kommer det ett besked innan - så innebär det att han slutar.
Dröjer beskedet så innebär det att han funderar och troligen kör en säsong till.
Precis som vanligt alltså.
CJ är kanske den viktigaste spelaren VLH haft...vid närmare eftertanke så är han det. Han har betytt så oerhört mycket för vår etablering i den svenska eliten att det skulle smärta mig att ha honom som motståndare. Mer än någon annan, Gäry möjligen undantaget. Jag kommer ihåg när planet flög tillbaka efter förlusten i den tredje PO-matchen mot Skellefteå, och jag verkligen pressade Grans om hans fortsatta hockeykarriär. Han verkade bergsäker på att han hade gjort sin sista hockeymatch på elitnivå. Han tvekade inte det minsta i sina svar. Lik förbannat krigade han för Troja säsongen som kom. Vad jag vill ha sagt med detta är att vi ska vara stolta över de insatser som görs för oss. Ingen är livegen.
Ja, fast han säger (enligt smp) att det inte är 100% klart.
Personligen hoppas jag ju på en säsong till med mäster #16 i laget, men jag har full förståelse för om familjelivet och den civila karriären lockar. Det finns ju mer i livet än att spela hockey..